Brojni korisnici usluga najveće svetske kompanije u oblasti proizvodnje poslovnih softvera okupili su se 13. marta u Aranđelovcu kako bi razmenili svoja iskustva o implementiranim rešenjima, ali i stekli nova znanja od najistaknutijih stručnjaka. Na ovogodišnjem SAP skupu predstavljena su inovativna rešenja, najnovije tehnologije i servisi koji kompanijama pružaju mogućnost da dodatno osnaže i unaprede svoje poslovanje u eri digitalne ekonomije.
Inteligentno poslovanje
Proces integrisanja podataka iz više izvora na osnovu kojih se donose odluke jedan je od glavnih izazova velikih organizacija. Iako se ovaj proces u mnogim slučajevima gleda kao skladištenje podataka i generisanje izveštaja, na konferenciji je pokazano da SAP DATA Warehouse rešenje uz to omogućava i izračunavanje i praćenje performansi, kao i uvid u operacije kompanije. Istovremeno, ti podaci pružaju menadžmentu informacije na osnovu kojih je moguće donositi strateške i operativne odluke u realnom vremenu.
Imajući u vidu da inteligentno poslovanje podrazumeva i perfektno orkestrirane poslovne procese, na skupu je predstavljena S4HANA, nova generacija ERP rešenja, koja otklanja nedostatke starih sistema kao što su kompleksnost i tromost i omogućava iskorišćavanje svih prednosti inovativnih tehnologija koje se mogu ugraditi u poslovni proces.
Bolje iskustvo za prodaju, ali i za kupce
„Forbes“ navodi da je neprecizna kompenzacija prodaje jedan od 3 osnovna razloga za pad rezultata prodaje. Kao odgovor na ovaj izazov menadžmenta, SAP je prikazao SAP Commision rešenje za obračunavanje kompenzacije u prodaji. Ovaj alat obezbeđuje objektivne naknade prodajnom timu čak i onda kada postoji više prodajnih ciljeva, a da su pri tome u obzir uzeti strateški prodajni ciljevi kompanije.
Na konferenciji je predstavljen i Configure Price Quote (CPQ) takođe proizvod nedavno akvizirane kompanije CallidusCloud, a danas deo SAP Customer Experience portfolia koji prodaji omogućava da kreira najoptimalniju ponudu za kupca, sa tačnim cenama i u pravo vreme, a ujedno pruža uvid u poslovanje kako bi maksimizirao mogućnosti prodaje istovremeno štiteći marže.
Selekcija i odabir u procesu nabavke
Lanac snabdevanja postaje sve važniji izvor zarade, uštede i osnove za konkurentsku prednost u vreme digitalne ekonomije, te je završnica ovogodišnjeg skupa bila je rezervisana za predstavljanje mogućnosti koji nudi SAP Ariba Strategic Sourcing, rešenje koje pokriva proces nabavke od selekcije i odabira izvora snabdevanja, pa sve do usaglašavanja i održavanja ugovora.
Prezentacijom SAP Ariba Contract predstavljene su mogućnosti automatizacije procesa kreiranja ugovora, od radne verzije, preko pregovaranja do odobravanja i potpisivanja, kao i upravljanje životnim ciklusom ugovora uz jasan uvid u sve faze ciklusa, pravovremena obaveštenja o isteku ugovora, kao i usaglašenost sa zahtevima interne i eksterne regulative.
Godišnji skup podržale su kompanije Atos, B4B, Coming, Enetel Solutions, M&I Systems, Prointer Sistem, S&T, Sapiens Solutions, SlovShore i Solving.