Internetom kruži šala da je koronavirus uzročnik digitalne transformacije u poslovanju, budući da je mnoge naterao na rad od kuće. Kao i u svakoj šali, i u ovoj ima istine. I to ne malo.
Već nekoliko dana naime pišemo o pokušajima pijačnih trgovaca i kupaca da se povežu preko društvenih mreža. Međutim, pošto je pronalaženje trgovaca na društvenim mrežama konfuzno i ne uvek efikasno, dvoje ljudi su se dosetili da naprave sajt za ove svrhe.
Ponovo radi pijaca nije onlajn trgovina, već sajt koji služi za povezivanje ljudi. Preko njega nije moguće poručiti namirnice, već samo stupiti u kontakt sa prodavcima istih.
Kupci su time dobili mogućnost da odaberu pijacu koju su ranije posećeivali i potraže svoje stalne snabdevače. A na prodavcima je da listiraju sebe na ovom sajtu slanjem mejla na ponovoradipijaca@gmail.com.
Da za ovakve poduhvate ima interesovanja pokazuje i poseta. Naime, sajt postoji tek četiri dana a već je zabeležio 30.000 posetilaca.
Više o ovom projektu možete pročitati na Netokraciji.