Šesti regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2020 održaće se od 2. do 4. juna, kako je i planirano, ali u nešto drugačijem formatu. Imajući u vidu trenutnu situaciju sa virusom COVID-19, Marketing mreža, koja je organizator foruma, odlučila je da IZAZOV ove godine održi online. Pored toga, umesto dva, ovogodišnji događaj, trajaće tri dana, a održava se pod sloganom „Don’t beautify the world, CHANGE IT“.
“Ubrzane promene i digitalizacija koje su uzrokovane trenutnom globalnom krizom, podstakle su i nas da se transformišemo, prihvatimo trendove i nastavimo dalje sa umrežavanjem i edukacijom struke, ali i pokretanjem veoma važnih tema za sve učesnike na tržištu marketinških komunikacija. Svi govorimo o promenama, a upravo sada je pravi trenutak da napravimo korak napred i te promene zaista i sprovedemo u delo. Kao struka moramo prihvatiti izazove i ne smemo stati, zato nam se pridružite početkom juna na inovativnom, interaktivnom online IZAZOV-u“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže.
Ovogodišnji forum IZAZOV pomera granice organizacije događaja u Srbiji, a okupiće najvažnija imena iz domaćeg i regionalnog sveta marketinga, PR-a i digitalnih komunikacija. Na online događaju očekuje se prisustvo preko 500 kompanija i agencija iz celog regiona.
Program online foruma ostaje isti kako je i najavljeno, a novina je mogućnost organizacije sastanaka i speed datinga kompanija i agencija tokom tri dana trajanja foruma.
Ovogodišnji događaj otvoriće Heli Ruotsalainen, Business Development Director, Dentsu Aegis Network, koja je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2020. Ona će govoriti na temu „Be a silobreaker: How marketing can drive digital transformation“, odnosno na koji način agencije mogu pomoći kompanijama u ovom procesu.
Teme foruma biće i migracije zaposlenih – kako privući i zadržati ljude u kompanijama i agencijama u eri krize talenata; B2E model poslovanja budućnosti; hiperkonvinijens sindrom; ko postavlja pravila igre i ko preuzima odgovornost za (ne)uspeh; ali i postoji li recept za postizanje uspeha na regionalnom tržištu i sa kojim se problemima susreću agencije i kompanije koje posluju na regionalnom nivou.
Na forumu će se, takođe, govoriti i o tome kako obezbediti održivo i skalabilno poslovanje, te prilagoditi proizvode i usluge novim zahtevima tržišta, kao i kakvo nam iskustvo brendovi kreiraju i kako da brendovi budu više – human, emotional i engaging.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. U okviru radionica, svoje studije slučaja predstaviće, između ostalih, i kompanije MARS, Bekament, Apatinska pivara, Bambi, Forma Ideale, Vip Mobile, PepsiCo i Ušće Shopping Centar.
Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2020 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija Smart+ Research.