Iako je vanredno stanje ukinuto, situacija na srpskom tržištu je još uvek osetljiva. Neke kompanije su na vreme delovale i odmah se usmerile na aktivnosti koje su sprečile ozbiljnije posledice pre svega po zaposlene, ali i po poslovanje kompanije i tako uspele da se izbore sa izazovima koje je pred njih postavila pandemija COVID – 19. Jedna od njih je Strauss Adriatic, čije su Doncafé kafe uspešno stizale do potrošača i tokom izolacije.
Novi projekti inspirisani brigom za potrošače
Situacija sa pandemijom inspirisala je menadžment na nove projekte, brze i inovativne transformacije. Želeći da pokažu svojim vernim potrošačima da ih ni izolacija neće sprečiti da im obezbede dovoljne količine omiljenog napitka, Strauss Adriatic je u aprilu, za svega 10 dana, pokrenuo projekat “Kafa kod kuće“ i obezbedio dostavu kafe na kućnu adresu svima koji su je poručili online. Paketi od 5x200g Doncafé Moment kafe su dostavljani građanima širom Srbije, uz po dve divne poklon šoljice sa motivima Japana iz serije Tokio 2020. Putem benefit programa “25. sat “, sve ljubitelje kafe su u vitrini i dalje čekali sjajni pokloni, prilagođeni situaciji.
Donacije u znak zahvalnosti
Društveno odgovorno ponašanje i pomaganje onima kojima je pomoć potrebna je nešto što se u ovakvim situacijama podrazumeva, za sve koji su u mogućnosti, a naročito velike brendove i kompanije, poručuju iz Strauss Adriatica. U znak zahvalnosti svim lekarima i medicinskom osoblju koji brinu o svima nama u vreme pandemije, pojedinim bolnicama su donirani paketi sa kafom i šoljicama. Oni kojima su pomogli to itekako cene, a veze koje se u takvim situacijama ostvare između brendova i korisnika imaju posebnu vrednost. Zato ova kompanija i dalje namerava da brine o svojim potrošačima, pružajući im uvek svežu, kvalitetnu kafu.