Home VestiIT i nauka Digitalni konobar dostupan na svim jezicima

Digitalni konobar dostupan na svim jezicima

by bifadmin

Grupa iskusnih srpskih IT stručnjaka je pokrenula inovativni start-up projekat “digitalni konobar”, kojim su, pored Srbije, počeli da osvajaju i svet KONO.BAR je novi, jednostavan i lako prilagodljiv servis, koji je pre svega besplatan i za ugostitelje i za goste, a cilj je da se poboljša kvalitet i brzina usluge u ugostiteljskim objektima svih vrsta.

Korišćenje “digitalnog konobara” gostima omogućava maksimalnu zdravstvenu bezbednost, kao i minimalan kontakt sa eventualno zaraženim površinama i osobama, što je izuzetno važno u trenutno osetljivoj epidemiološkoj situaciji.

Servisu “digitalni konobar” se jednostavno pristupa, tako što se kamerom mobilnog telefona skenira QR kod koji se nalazi na stolu, nakon čega se na telefonu korisnika otvara kompletan meni restorana u kome se nalazi, gost bira porudžbinu koju konobar dobija na svom tabletu i za veoma kratko vreme gost je poslužen.

Znači da gost ne mora da čeka da se pojavi konobar, već naručuje ili traži račun kada to želi. Takođe je veoma važno što gost ne mora da dolazi u kontakt sa papirnim menijem, koji nije moguće dezifinkovati, čime je u velikoj meri smanjen rizik od prenosa zaraznih bolesti. Na ovaj način je značajno smanjeno vreme čekanja na uslugu konobara, a u isto vreme i gost i konobar su zaštićeni.

Još jedna velika prednost servisa KONO.BAR je što meni restorana može da bude dostupan na gotovo svim svetskim jezicima, a ugostiteljima je, ukoliko nemaju željene prevode menija, dostupna mreža profesionalnih prevodilaca koji njihov meni mogu prevesti na više od 15 svetskih jezika.
Naime, gost pregleda meni na jeziku koji odabere, a konobar prima porudžbinu na maternjem jeziku, što znatno olakšava komunikaciju posebno kada se radi o turistima sa kineskog, francuskog, nemačkog, ruskog, turskog, španskog govornog područja.

Digitalni konobar olakšava komunikaciju

Takođe, “digitalni konobar” olakšava komunikaciju sa konobarom i gluvonemim osobama. Digitalni meni se lako menja i omogućava detaljne opise artikala sa slikama i cenama, kao i da svaki restoran može posebno da istakne svoju dnevnu ponudu hrane i pića kad god to želi.

Svim segmentima servisa se pristupa preko kamere telefona ili čitača QR koda, te nema potrebe da se instalira aplikacija koja dodatno zauzima memoriju telefona, a ugostitelji besplatno dobijaju opremu koja je potrebna za rad.

Pored restorana, kafića i klubova, servis može da se koristi i u hotelskim sobama za uslugu room-servisa, kao i u restoranima brze hrane i self-servisa kada gost na telefonu prima informaciju kada je njegova porudžbina spremna za preuzimanje.

Slična vrsta servisa postoji i u svetu, ali servis koji su razvili naši IT stručnjaci je toliko napredan i lak za korišćenje da se srpski servis već koristi i u nekoliko zemalja Evrope, a samo naši ugostitelji imaju priliku da kompletan servis dobiju besplatno.

Već više od 200 restorana širom Srbije koristi usluge “digitalnog konobara”, a ovaj servis se koristi i u restoranima u Španiji, Sjedinjenim Američkim Državama, Grčkoj, Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj.

Izvor:Danasonline

Pročitajte i ovo...

1 komentar

Prof. dr Slavko Radosavljevic, dipl. ing 15. јул 2020. - 12:56

Prof. dr Slavko Radosavljevic, dipl. ing
0644928081
O ovakvom problemu sam razmisljao pre 20 godina. I kostatovao kako treba ovaj problem da se resi. O tome sam pisao i drzao predavanja.
Drago mi je da se pristupilo resavanju. Valjalo bi da se dopuni i mojim predlogom resenja i ostvari i sa robotima ( buduci usluzitelji)
DIGITALNA PONUDA U HOTELIMA, RESTORANIMA, i drugim usluznim objektima
Problem:
Veoma oskudan broj informacija u sadasnjoj ponudi jela i pica u postojecim katalozima
Resenje:
Elektronski TABLET – informator jela i pica sa detaljnim informacijama o ponudi koji moze da svestrano informise gosta o jelu i picu. Pored kolicine i cena TABLET pruza detaljne podatke o jelu i picu. Sadrzaj je bogat svim informacijama koje su vazne za goste kao i posledice koje mogu da nastanu konzumiranjem ponudjenih jela i pica. TABLET ima komunikaciju sa kuhinjskim blokom hotela pa pritiskom na dugme SEND izabrane stavke automatski prima kuhinja koja priprema i donosi naruciocu.
Proizvodnja ovakvih TABLETA, prodaja i edukacija hotelskog osoblja bi bila znacajna i profitabilna.

Odgovori

Ostavite komentar