Nemački gigant u prodaji sportske opreme Adidas priprema se da proda svoj brend Ribok nakon neuspešnog restrukturiranja, prenosi Forbs.
Adidas planira da tu prodaju završi do marta 2021. godine, objavio je nemački poslovni časopis Manager Magazin ne imenujući svoje izvore.
Prema navodima časopisa, nemačka kompanija je formirala tim koji radi na tome, a članovi tima potpisali su klauzulu o poverljivosti.
Dodaje se da će, iako se izvršni direktor Adidasa Kasper Rorsted nadao da će za Ribok dobiti oko dve milijarde evra pre pandemije, sada verovatno morati da se zadovolje manjom sumom.
Prema Manager Magazinu, među zainteresovanima za brend Ribok su VF Corp, koji poseuje “Timberlend” i “Nort fejs”, kao i kineski Anta International Group Holdings.
Portparol Adidasa rekao je u vezi sa time za Blumberg da nemačka kompanija ne komentariše glasine na tržištu.
Ribok, čije je sedište u Bostonu, bio je treći po veličini sportski brend na svetu pre nego što ga je Adidas kupio 2006. godine za 3,8 milijarde dolara.
Adidas ga je kupio da bi se uspešnije borio sa liderom američkog tržišta Najkijem. Međutim, pad prodaje Riboka proteklih godina, doveo je do toga da investitori traže od Adidasa da proda brend koji pravi gubitke.
Izvor: Bankar.rs