Kao najveća domaća investicija, Fabrika dečje hrane (BFF) je oktobra 2018. godine pokrenula svoj proizvodni pogon, čime je omogućeno otvaranje novih radnih mesta i poslovnih prilika za domaće dobavljače, a ostvareni rezultati tokom prethodne dve godine doprineli su rastu i razvoju domaće privrede, kao i poboljšanju izvoznih potencijala u segmentu dečje hrane.
Portfolio dečje hrane, koji se u fabrici proizvodi pod sopstvenim brendom Nutrino, ostvario je prisutnost u regionu, na tržištu Evropske Unije, u Rusiji i zemljama bivšeg SSSR-a. Od nedavno su proizvodi prisutni i na tržišu Zambije i Angole, pa je ukupan izvoz usmeren na tri kontinenta – evropski, azijski i afrički. Dobijanjem HALAL sertifikata u maju tekuće godine, Nutrino proizvodima se otvaraju vrata i velikog broja zemalja u kojima se trguje HALAL sertifikovanom robom.
Sa proizvodnih linija Fabrike dnevno može da izađe i do 70 tona gotovih proizvoda, što na godišnjem nivou iznosi oko 22.000 tona hrane za najmlađe. Inovacije u pogledu drugačijeg asortimana, praktičnih pakovanja i visokog kvaliteta, nastavljene su i ove godine, širenjem portfolija u segmentu dečje hrane i lansiranjem novih ukusa žitnih kaša.
Dobri poslovni rezultati, uz velike proizvodne kapacitete pogona, omogućili su da Fabrika od nedavno u svom portfoliju ima i potpuno nove, zdrave proizvode za čitavu porodicu. Novi brend NUTRINO LAB čine 100% prirodni pirei od voća i povrća, kao i sokovi, bez ikakvih dodataka, jedinstveni na našem tržištu i namenjeni svima koji su u potrazi za zdravim i hranljivim obrocima, kontrolisanog kvaliteta.
„Fabrika dečje hrane trenutno proizvodi veliki broj artikala za različita tržišta, Nutrino je dostigao 25% udela na domaćem tržištu, čime smo zauzeli mesto među vodećim proizvođačima dečje hrane, a beležimo i pozitivan trend rasta. Dve godine je bilo dovoljno da postanemo sinonim za zdravu i kvalitetnu hranu za naše najmlađe, a sada taj kvalitet želimo da ponudimo i svim ostalim članovima porodice, i to NUTRINO LAB asortimanom. Posebno smo ponosni na ovaj veliki poslovni iskorak koji smo napravili razvijanjem i lansiranjem novih proizvoda van kategorije dečje hrane – ponovo smo ponudili potrošačima inovativne i jedinstvene proizvode“, istakla je Milena Cvetković, izvršni direktor Fabrike dečje hrane (BFF).
Pored inovacija i investiranja u razvoj novih proizvoda, za Fabriku dečje hrane godinu su obeležili izazovi izmenjenog poslovanja izazvani Covid-19 pandemijom.
Kao domaći proizvođač, kompanija je kao prioritet postavila nesmetano snabdevanje tržišta i odgovaranje na potrebe potrošača u otežanim okolnostima, kao i obezbeđivanje sigurnog okruženja za svoje zaposlene. Dobrom organizacijom poslovnih procesa, Fabrika dečje hrane uspela je da odgovori na ove izazove i omogući dalji rast portfolija, istovremeno obezbeđujući kupcima vrednost na kakvu su navikli.