McDonald’s restorani su omiljeni lanac hrane i pića mladih u Srbiji, pokazalo je istraživanje koje su u decembru mesecu prošle godine sproveli Belgrade Youth Fair, u saradnji sa The Employer Branding Agency. Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 3000 ispitanika, žena i muškaraca, dobi od 18 do 30 godina iz svih krajeva Srbije.
U konkurenciji od 12 lanaca restorana hrane i pića, domaćih i inostranih, koji posluju na teritoriji Srbije, McDonald’s se izdvojio kao najbolji i najomiljeniji brend, kog podjednako vole i žene i muškarci.
„Poznato je da nas ljudi vole i drago nam je da je, prvo istraživanje ovog tipa, koje je sprovela nezavisna strana, to i potvrdilo. McDonald’s pruža dobar osećaj, jednostavno zadovoljstvo i sigurnost, a to su u današnjem trenutku važne potrebe ljudi. Naši gosti znaju da cene bezbednost i kvalitet i imaju poverenje u dobro poznatu ponudu i uslugu. Uživanje u McDonald’su više je od samog uživanja u obroku, to je ritual koji daje osećaj da ovaj svet neće propasti, jer postoje neke stvari na koje možete jednostavno računati.“, izjavila je Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald’s u Srbiji.
Pandemija je kreirala dodatna očekivanja i potrebe potrošača na koje Mek ima odgovor pošto se McDonald’s kvaliteti podudaraju sa trenutnim, odnosno novim potrebama ljudi – stabilnost, bezbednost, poznatost, poverenje, izvesnost, radost, lakoća, nostalgija ukazuju da Mek predstavlja svet kakav poznajemo, volimo i želimo i u ovim vremenima.