Home VestiEkonomija Domaće agencije za digitalni marketing rade bolje uprkos koroni

Domaće agencije za digitalni marketing rade bolje uprkos koroni

by bifadmin

Ukupan poslovni prihod agencija za digitalni marketing u 2020. godini je porastao za 40 odsto, a neto dobit za čak 160 odsto, navodi se u studiji Agency Report. Broj zaposlenih u agencijama za digitalni marketing veći je za oko 34 odsto.

Agencija HTTPOOL našla se na samom vrhu rang liste po poslovnom prihodu i po neto dobiti. Njoj su prihodi porasli za 156,14%, a neto dobit čak 237,79%.

Na drugo mesto se spustila agencija WIRELESS MEDIA, koja je imala pad poslovnog prihoda od 1,6%, ali i ogroman rast neto dobiti.

Na trećem mestu se nalazi NETCONOMY, koja je osnovana u junu 2020. godine. Njen poslovni prihod iznosio je prošle godine 27,4 miliona, a neto dobit 19,1 milion dinara.

Sledi je NEW MEDIA IDEAS, koja posluje u okviru agencije New Moment New Ideas Company kao zasebno pravno lice sa istim vlasnicima. Ova agencija zabeležila je pad poslovnog prihoda od 51,69%, i pad neto dobiti za 76,48%.

Na petom mestu se našla INNOVATIVITY, koja je zabeležila rast poslovnog prihoda od skoro 910% i rast neto dobiti za 234,28%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 86 pravnih lica koja se primarno bave digitalnim komunikacijama, što je povećanje od oko 28 odsto u odnosu na 2019. godinu.

Izvor: Marketing Mreža

Foto: Pixabay

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar