Marketing mreža 2. i 3. novembra u Beogradu organizuje 7. nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2021. Pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“, ove godine akcenat festivala je na brendovima i njihovim vrhunskim kampanjama, a rad na njima, baš kao i kaktus, jeste bodljikav proces.
Pored uobičajeno kvalitetnog programa, Marketing mreža će, uz podršku kompanije A1 Srbija, po treći put, organizovati takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents.
Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih i medijskih agencija u Srbiji, starosti do 32 godine. Ove godine mladi talenti pokazaće svoju kreativnost i inovativnost u okviru kategorije Kreativna upotreba medija, odnosno imaće zadatak da odgovore na brief kroz tri kanala komunikacije po izboru (tradicionalne ili online).
Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore.
Ove godine žiri, na čelu sa Blažom Ferencom, direktorom korporativnih komunikacija A1 Srbija i A1 Slovenija, radiće u sastavu Ivan Žagar, Senior Brand Manager, Jaffa; Ivana Dukić, Marketing Director, Frikom; Marina Grihović, Managing Director, Headline & Dkit; Marko Vulinović, Creative Director, Real Grupa RGS; Miroslav Miljenović, Creative Director, SIVO; Nataša Pavlović, CMO, Mercator-S; Nikola Đorđević, Regional Marketing Manager, Nike; Nevena Milanović, Digital Group Account Director, Fullhouse Ogilvy; Sanela Prelić, Senior Brand Manager, Bambi; Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics, Pepsico; Vanja Cvetkov, Business Director, Centrade Cheil Adriatic; Žarko Veljković, Co-Founder & Creative Director, Jazavac i Utorak; Željka Ćirić Jakovljević, Head of PR and Media Relations Office, Banca Intesa i Zoran Golub, Marketing Director, Grand kafa.
„U kompaniji A1 verujemo da svaki pojedinac ima talenat, sve što mu treba je sredina koja će mu omogućiti da svoj talenat razvija. Zato i ne čudi što je za nas upravo razvoj tih talenata veoma važan. Svesni smo da se učenje u današnje vreme ne odvija samo unutar kompanije nego praktično svuda, naravno ako pojedinac ima želju za učenjem. Mladi talenti koji će se prijaviti na KAKTUS Talents, tu želju bez sumnje imaju. Zato nam je veliko zadovoljstvo što možemo da podržimo njihov razvoj kroz ovo takmičenje“, rekao je Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija A1 Srbija i A1 Slovenija.
Prijavljivanje timova za takmičenje otvoreno je do 23. septembra na sajtu https://kaktus.rs/kaktus-talents-award/ i potpuno je besplatno.
Festival KAKTUS 2021 podržalo je preko 50 medijskih kuća iz celog regiona, kao i kompanije Mercator-S, Pepsico – Marbo Product, Frikom, Ušće Shopping Centar i Jaffa Crvenka. Zlatni sponzor festivala je A1 Srbija, srebrni sponzori su Forma Ideale i Mastercard, dok su ove godine bronzani sponzori kompanije Dijamant i Donesi. Prijatelj festivala je Coca-Cola HBC Srbija. Partneri festivala su agencije – Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Networks. Festival su podržali i Nova Communications, Represent System, Propulsion, Chameleon Ruma i Propix.