Xiaomi korporacija (Xiaomi ili Grupa) objavila je svoje nerevidirane konsolidovane rezultate za tromesečni i šestomesečni period navršen 30. septembra 2021.
U trećem kvartalu 2021. godine, ukupan prihod kompanije Xiaomi iznosio je 78,1 milijardu RMB, što predstavlja povećanje od 8,2% u odnosu na prethodnu godinu. Prilagođeni neto profit za taj period iznosio je 5,2 milijarde RMB, što je povećanje od 25,4% u odnosu na godinu za nama. Pod uticajem globalnog makrookruženja, kao i raspoloženja tržišta prema tehnološkom sektoru u Kini u trećem tromesečju, dugoročna ulaganja Xiaomi-ja merena po fer vrednosti kroz bilans uspeha u tekućem periodu su generisala nerealizovane finansijske gubitke, koji su imali značajan uticaj na neto profit kompanije. Bez obzira na to, profitabilnost osnovnog poslovanja Xiaomi-ja je zadržala stabilan rast. Xiaomi je prikazao odličan poslovni model za rad sa ukupnim prihodima i prilagođenom neto dobiti i održan je solidan rast.
U međuvremenu, broj Xiaomi global MIUI aktivnih korisnika na 30 dana premašio je 500 miliona od 22. novembra 2021. godine, što je još jedan uspeh za Xiaomi-jevu Smartphone x AIoT strategiju.
Finansijski detalji za treći kvartal 2021
Ukupan prihod u ovom periodu iznosi 78,06 milijardi RMB, što predstavlja porast od 8,2% u odnosu na isti period prethodne godine.
Bruto profit iznosi približno 14,29 milijardi RMB, i to je povećanje od 40,6% u odnosu na isti period prethodne godine.
Neto dobit prilagođena van MSFI iznosi 5,18 milijardi RMB, što predstavlja rast od 25,4% u odnosu na isti period prethodne godine.
„Tokom trećeg kvartala 2021. nastavljamo da jačamo našu osnovnu Smartphone × AioT strategiju i napredujemo na tržištu vrhunskih pametnih telefona. Zauzeli smo 1. mesto po isporuci pametnih telefona u 11 zemalja i regiona. Nastavili smo da istražujemo i unapređujemo proizvode i tehnologiju kako bismo dodatno poboljšali našu konkurentnost na premium tržištu. Naši prihodi od internet usluga dostigli su novi kvartalni maksimum i ostajemo posvećeni ulaganju u istraživanje i razvoj koji podupire osnovnu konkurentnost naših proizvoda. Od 22. novembra 2021, broj Xiaomi-jevih globalnih MIUI 30-dnevnih aktivnih korisnika premašio je 500 miliona, što predstavlja još jedan uspeh naše Smartphone x AIoT strategije“.