Sve veći broj iskusnih vozača kamiona, ali i onih koji su tek sada to postali, odlazi iz Srbije u inostranstvo kako bi tamo zaradili i uštedeli određenu svotu novca. Za sajt PlutonLogistic oni govore kako izgleda rad “napolju” i koliko se zapravo može zaraditi.
Jovan, Boban i Zvonko su se nekada bavili drugim poslovima ali sada su vozači kamiona koji rade u inostranstvu. Nije im bilo teško da nauče da voze ove velike mašine, a potom i da se snalaze u moru papira koje špediteri moraju popunjavati.
Kada su stekli pomenuta znanja i veštine lako su pronašli posao. “Dođe se u agenciju, daju se osnovni podaci i tako se ulazi u proceduru. Tada smo se baš raspitivali gde možemo najbrže doći do posla i tako smo stigli do agencije Frigo Brigada. Trebalo je možda 3 meseca da završimo svu proceduru i počeli smo da radimo”, objašnjava Zvonko. Svoj trojici je bilo potrebno oko tri – četiri meseca da nađu posao.
Snalaženje u inostranstvu nije bilo jednostavno, ali vremenom su naučili i gde da nađu parking i kojim rutama da idu.
Na pitanje da li im se sve ovo isplatilo odgovaraju potvrdno. “Oko 10.000 evra može godišnje da se uštedi”, kaže Boban, odgovarajući na jedno od najvažnijih pitanja u vezi sa poslom vozača.
Ceo tekst možete pročitati na sajtu Pluton Logistics
Foto: Pixabay