Home Promo Bojan Simović, generalni direktor Hörmann Serbia: Posao u Srbiji je za nas veoma značajan

Bojan Simović, generalni direktor Hörmann Serbia: Posao u Srbiji je za nas veoma značajan

by bifadmin

Kompanija Hörmann je postala sinonim u svetu za industrijska garažna vrata. Šta pored ovog proizvoda još plasirate na srpskom tržištu i koje industrije su vaši najveći kupci kod nas?

Pre dvadeset godina su naši distributeri počeli sa uvozom garažnih vrata, a ubrzo nakon toga su počeli i sa distribucijom industrijskih vrata i pretovarne opreme koji se koriste u magacinima i logističkim centrima i koji su i naši najveći kupci. Ništa manje nisu važni i privatni vlasnici kuća, koji kod nas kupuju garažna, ulazna i unutrašnja vrata kao i motore za kapije. U međuvremenu smo za distribuciju na našem tržištu preuzeli kompletan proizvodni program iz naših evropskih fabrika kojih ukupno ima trideset i šest.

Vaši proizvodi su namenjeni i fizičkim licima. Koliko su oni pristupačni domaćem kupcu, imajući u vidu prosečan standard i koliko ovaj segment tržišta učestvuje u vašoj ukupnoj prodaji?

Naši proizvodi su traženi jer naši kupci žele kvalitetan i dugotrajan proizvod. Za naša garažna vrata dajemo desetogodišnju, a za motore za garažna vrata i kapije petogodišnju garanciju. Kako bismo naše proizvode još više približili potencijalnim kupcima, više godina unazad imamo akcijsku ponudu za garažna i kućna vrata. Doduše sa ograničenim brojem mogućih opcija, kao što su boje, površine, motivi, prateća oprema za odabir, ali zato sa više nego primamljivim cenama. Promet koji ostvarujemo sa ovim proizvodima je za nas veoma značajan i raste iz godine u godinu.

S obzirom da se kompanija bavi specijalizovanom proizvodnjom, šta biste izdvojili kao glavne tehnološke prednosti svojih proizvoda?

Višedecenijsko iskustvo u razvoju i proizvodnji su svakako glavna prednost naših proizvoda. Sve komponente vrata i motora razvijaju naši stručnjaci, i proizvode se u našim visoko tehnološki razvijenim, skoro robotizovanim fabrikama. Za nas je veoma važna bezbednost u korišćenju naših vrata, pa su i sve komponente međusobno usklađene i sertifikovane prema veoma zahtevnim evropskim normama. Do sada je na evropskom tržištu prodato preko 20 miliona vrata, što dovoljno govori o našim, često jedinstvenim proizvodima sa kojima postavljamo standarde u našoj branši. I ne samo to, svake godine dižemo lestvicu po pitanju inovativnosti, kvaliteta, pouzdanosti u korišćenju.

Imajući u vidu da kompanija posluje gotovo na svim kontinentima i da je, tako gledajući, srpsko tržište malo, šta vidite kao njegove prednosti?

Kada pogledam bilo koje naselje u Srbiji, ja ne vidim kuće bez fasade, već naše potencijalne kupce. Jer uz lepu fasadu idu i lepa garažna i kućna vrata. A takvih objekata ima puno.

Pročitajte i ovo...

Ostavite komentar