Tuborg, brend kompanije Carlsberg Srbija, kao glavni sponzor Music Week festivala će u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja organizovati edukativnu simulaciju vožnje pod dejstvom alkohola, upotrebom ,,pijanih naočara,, u kontrolisanom okruženju.
U okviru zajedničke postavke, svi posetioci manifestacije moći će da se oprobaju u vožnji, koja ima za cilj da prikaže realne opasnosti nesavesnog ponašanja u saobraćaju i iskuse različita rizična ponašanja u vožnji.
Softver simulatora će omogućiti posetiocima virtuelni doživljaj vožnje u tri rute: gradske, vožnje u alkoholisanom stanju, kao i vožnje tokom korišćenja mobilnog uređaja. Značaj simulatora ogleda se u činjenici da će tokom same vožnje program pratiti i beležiti greške vozača, te na kraju prikazati izveštaj koji može biti naknadno poslat na e-mail adresu radi detaljnijeg uvida. Nakon završene rute, sve hrabre vozače očekuju vredne nagrade u vidu promotivno-edukativnog materijala.
,,Alkohol je drugi uticajni faktor nastanka saobraćajnih nezgoda sa smrtnim ishodom. U poslednje tri godine, oko 16 posto učesnika u saobraćaju poginulo je gde je alkohol bio prisutan u krvi kod nekog od vozača. Medjutim, kada je reč o mladim učesnicima u saobraćaju, čak 27 posto njih je poginulo usled alkohola, kao jednog od faktora“ rekao je v.d. direktor Agencije za bezbednost saobraćaja Branko Stamatović.
Generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija Grupe Vladimir Vava istakao je da su zajedničke akcije poput ove od izuzetnog značaja za edukaciju celokupne zajednice.
“Carlsberg Srbija kontinuirano, na različite načine, nastavlja da promoviše odgovornu konzumaciju alkohola. Akcije u kojima učestvujemo zajedno sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, još jedan su u nizu dokaza našeg odgovornog poslovanja i ispunjenja ciljeva koje smo postavili u okviru našeg programa Zajedno ka nuli”, rekao je generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija Grupe Vladimir Vava.
Simulator Agencije za bezbednost saobraćaja biće postavljen 26, 27. i 28. avgusta 2022. godine na Music Week , kao deo društveno odgovornog delovanja brenda Tuborg u okviru kampanje „Kad me vozi, ne vozim“ i
kompanije Carlsberg, koja se konstantno zalaže za odgovornu konzumaciju alkohola kroz različite edukativne kampanje, aktivacije, poruke na flašama alkoholnih napitaka koje pozivaju na odgovornost i bezbednost, kao i kroz mnoge druge aktivnosti.