Kompanija GLOBAL ASSISTANCE d.o.o počinje sa pružanjem usluga 1. oktobra 2022. godine, kao kompanija koja je nastala zajedničkim ulaganjem Viennna Insurance Group (VIG) i Wiener Städtische osiguranja. Svi klijenti koji ugovore polise putnog, zdravstvenog, imovinskog osiguranja i osiguranja pomoći na putu u Wiener Städtische osiguranju od sada će dobijati uslugu asistencije preko GLOBAL ASSISTANCE d.o.o.
Prednost Global Assistance d.o.o. na tržištu u Srbiji ogleda se u brzoj i pravovremenoj asistenciji, kvalitetnoj medicinskoj usluzi, operaterima koji govore maternjim jezikom svojih osiguranika, kao i pripadnosti mreži asistentskih kuća u okviru VIG grupe, kroz koju se omogućuje međunarodna teritorijalna pokrivenost pružanja usluga asistencije.
U saradnji sa pažljivo odabranim partnerima i saradnicima, Global Assistance d.o.o. pružaće sledeće usluge asistencije:
• Putna asistencija za vreme puta i boravka u inostranstvu
• Pomoć na putu u zemlji i inostranstvu
• Majstor u kući za slučaj hitne intervencije i popravke
• Medicinska asistencija u okviru putnog osiguranja za slučaj potrebe za medicinskom uslugom u zemlji, za državljane Republike Srbije i za strane državljane koji su u poseti Srbiji
• Usluge Kontakt centra za potrebe poslovanja pravnih lica različitih delatnosti
• Pružanje informacija o ostvarivanju prava u okviru ugovorene polise osiguranja
Do kraja godine, preko sopstvenih asistentskih kompanija, Vienna Insurance Group obezbeđivaće korisničku podršku u 11 zemalja.
Svake godine VIG asistentske kuće obrade više od 400.000 zahteva za uslugom asistencije. Stoga je cilj VIG Grupe da ponudi usluge asistencije preko sopstvenih kompanija. U srži ove strategije je omogućavanje dodate vrednosti za klijente kroz kontinuiran kontakt sa njima i sveobuhvatnu kontrolu procesa: od ugovaranja ponude do upravljanja štetama i pružanja usluga asistencije.
Najsavremenije tehničko rešenje za zaokruženo korisničko iskustvo
VIG poseduje sopstveni softverski sistem za asistenciju koji se koristi u VIG kompanijama u cilju organizacije usluga asistencije i obrade digitalnih zahteva. VIG kompanije imaju mogućnost teritorijalnog monitoringa korisničkih zahteva u cilju pružanja usluge asistencije u najkraćem roku. Počev od 2022. godine, zahtevi za uslugom asistencije u okviru VIG zemalja koje pružaju ovu vrstu usluge, digitalno su umreženi što korisnicima osiguranja omogućava brzu i preciznu asistenciju čak i kada se nalaze u inostranstvu. Bilo da se radi o saobraćajnoj nezgodi, kvaru, iznenadnoj bolest ili povredi na putovanju, Global Assistance korisnički centar može lako da locira VIG klijenta, u najkraćem roku da organizuje uslugu asistencije i u situacijama kada su klijenti na putovanju van svoje zemlje.