UniCredit Grupa prepoznata je kao vodeći pružalac usluga upravljanja gotovinom u jedanaest pojedinačnih zemalja (uključujući Italiju i Austriju), kao i širom Centralne i Istočne Evrope. Posebno smo ponosni što je UniCredit Banka u Srbiji zadržala status “tržišnog lidera” u upravljanju gotovinom, prema istraživanju magazina Euromoney za 2022. godinu.
Istovremeno, UniCredit je takođe proglašena za najboljeg pružaoca usluga za upravljanje gotovinom u osam zemalja, zadržavši svoje liderske pozicije u Italiji i Nemačkoj, dok je u Srbiji i Slovačkoj dostigla drugo mesto i poboljšala svoju poziciju u odnosu na prošlogodišnje istraživanje.
Godišnja anketa o upravljanju gotovinom Euromoney ispituje vodeće menadžere gotovine, blagajnike i finansijske službenike širom sveta i smatra se referentnim istraživanjem za globalnu industriju upravljanja gotovinom. Ove godine prikupljeno je više od 21.000 odgovora od nefinansijskih institucija.
Komentarišući ovogodišnje istraživanje, Luka Korzini, direktor Transakcija i plaćanja u UniCredit Grupi, rekao je: „Naš panevropski uspeh u ovogodišnjem istraživanju je podržan stalnim nastojanjem da pojednostavimo iskustvo klijenata, što pokazuje razvoj našeg novog, digitalnog elektronskog bankarstva i naprednih usluga međunarodnog plaćanja. Naše klijente držimo u centru svega što radimo i želeo bih da se zahvalim našim timovima na duhu saradnje, stručnosti i posvećenosti ovom cilju“.
Rikardo Madineli, direktor Transakcija i plaćanja za zemlje centralne i istočne Evrope u UniCredit Grupi, dodao je: „Izuzetno je zadovoljstvo što smo još jednu godinu zaredom prepoznati kao tržišni lider u uslugama upravljanja gotovinom na regionalnom nivou. Ovo istraživanje naglašava ogroman trud i posvećenost svih transakcija i kolega iz Paymentsa koji se nalaze u našim bankama u centralnoj i istonoj Evropi, a koji neumorno rade na kontinuiranom poboljšanju ponude našim klijentima”.
UniCredit Grupa izvršila je brojne promene u svojim uslugama digitalnih transakcija tokom poslednjih dvanaest meseci, prvenstveno kroz tri nova kanala okrenuta klijentima. Prvi od njih je PaiFKS front end, koji omogućava klijentima da izvršavaju prekogranična plaćanja po unapred dogovorenim veleprodajnim cenama. Najnovija ulaganja u italijansku uslugu značajno proširuju njen domet, obezbeđujući besprekornu konverziju za više od 112 valuta.
Banka je takođe uvela digitalni faktoring u Italiji, inicijativu koja uključuje pregled trenutnog korisničkog iskustva uz primenu novih front-end alata koji će dovesti do isporuke usluga faktoringa široj bazi klijenata, uključujući mala i srednja preduzeća.
Treći kanal, UC Hedge, je rešenje zasnovano na podacima koje nudi opcije zaštite od rizika zasnovane na fakturama i tokovima plaćanja – omogućavajući klijentima da direktno izvrše devizni hedžing.
UniCredit nastojao je da poboljša povezanost svojih klijenata i operativnu efikasnost. Ovo najnovije priznanje nastavlja odličnu evidenciju UniCredit-a u oblasti transakcionog bankarstva, pri čemu je banka osvojila titule „Najbolja banka za transakcione usluge u Zapadnoj Evropi“ na Euromoney nagradama za izvrsnost u 2021. i 2022. godini, a takođe je i priznata kao „Najbolja banka za upravljanje trezorima i gotovinom u Nemačkoj” od strane Global Finance-a ranije ove godine.