Mobilna aplikacija UniCredit Banke Srbija ocenjena je od strane svojih korisnika najvišim ocenama na tržištu, u onlajn prodavnicama App Store i Google Play Store, u kategoriji mobilne bankarske aplikacije.
Korisnici aplikacije UniCredit Banke Srbija, prema poslednjem merenju koje je izvršeno 21. marta ove godine, ocenjuju najvišim ocenama – i to iOS korisnici ocenom 4,8 (App Store), a korisnici Android uređaja ocenom 4,6 (Google Play Store).
U nastavku pročitajte pet razloga zbog kojih se ova aplikacija izdvaja i šta ona omogućava, a zbog kojih ćete možda poželeti da je koristite.
1. Svakodnevna plaćanja – jednostavno, brzo i sigurno, bez zastoja
Aplikacija UniCredit Banke Srbija nudi niz funkcija koje olakšavaju pristup novcu i kontrolu finansija. Tako se putem mBanking-a UniCredit-a mogu vršiti plaćanja 24 sata, tokom sedam dana u nedelji. Korišćenjem ove aplikacije mogu se plaćati računi (npr. za struju i infostan) skeniranjem IPS QR koda, a mogu se vršiti i ostala IPS instant plaćanja kod trgovaca koja ih podržavaju.
Brzo i jednostavno se može slati novac rođacima ili prijateljima bez unosa broja računa, koristeći samo broj telefona primaoca iz kontakt liste telefona, kroz takozvana Prenesi plaćanja.
Omogućeno je generisanje potvrda o plaćanju, šablona i trajnih naloga za plaćanje. Takođe, omogućena su obaveštenja o promenama po računu (uplate i isplate), kao i brza provera stanja bez potrebe logovanja kroz aktiviranje widget opcija na telefonu.
2. Sve u vezi sa platnim karticama na jednom mestu
Mobilna aplikacija UniCredit Banke omogućava trenutnu kontrolu kreditnih i debitnih kartica, bilo kada i bilo gde. To obuhvata blokadu i deblokadu, isključivanje pojedinih kanala korišćenja, postavljanje limita i pregled PIN koda. Takođe, korišćenjem mCash opcije može se podizati novac sa bankomata bez fizičke kartice (plastike).
3. Zaštita životne sredine
Ekološka ili zelena obaveštenja, u okviru mBanking aplikacije upozoravaju ukoliko se tekućeg meseca poveća prosečna potrošnja struje ili goriva, čime se podiže svest o uštedi u ovim oblastima.
4. Organizacija troškova
Automatsko organizovanje i kategorizacija troškova omogućena je u ovoj aplikaciji radi prikaza raspodele potrošnje prema različitim kategorijama. Aplikacija nudi opciju sagledavanja pregleda troškova za struju, restorane, poklone, komunalne usluge, bankarske usluge i osiguranje i slično.
5. Usluge bez odlaska u ekspozituru
Kroz mBanking UniCredit-a omogućen je kompletan uvid u kredite, bez obzira da li se govori o keš, stambenom ili kreditu za neku drugu namenu. Može se proveriti preostali dug, visina sledeće rate, kamatna stopa i drugi detalji.
Takođe, moguća je aktivacija mBankinga putem broja sa platne kartice, samostalno, bez kontaktiranja ili odlaska u banku.
Kroz aplikaciju se može izabrati i kanal komunikacije sa bankom: mBanking, email ili pošta.
Aplikacija mBanking UniCredit Banke Srbija može biti vaš finansijski savetnik, kao i prva pomoć prilikom blokiranja/deblokiranja kartice. Više detalja i sve načine na koje se mogu koristiti ove opcije možete pogledati na zvaničnoj internet prezentaciji banke.