Mattoni 1873 je kompletirao je vlasništvo nad najpopularnijim srpskim brendom vode
„Matoni 1873“ (Mattoni), najveći proizvođač mineralne vode i bezalkoholnih napitaka u Centralnoj Evropi, preuzeo je od američke kompanije „Pepsiko“ (PepsiCo) manjinski udeo od 46,43% u „Knjaz Milošu“ iz Aranđelovca.
Česi su tako postali jedini vlasnik vodećeg proizvođača mineralne vode i energetskih napitaka na tržištu Srbije. Vrednost transakcije je oko 90 miliona evra, objavila je kompanija „Knjaz Miloš“.
– Uz snagu Matoni grupe, sa punim poverenjem u tim i kontinuitet naših dobrih rezultata, nastavljamo da razvijamo „Knjaz Miloš“ u jednog od vodećih proizvođača bezalkoholnih napitaka na Zapadnom Balkanu – rekao je generalni direktor srpske firme, Marko Stanković.
Vlasnik i predsednik češke grupe, Alesandro Paskvale, je kazao da će daljim ulaganjem u „Knjaz Miloš“ graditi održivu budućnost kompanije, kroz investicije u kvalitetne proizvode, inovacije i kreiranje novih prilika za rast za kompaniju i ljude.
„Mattoni 1873“ posluje u osam zemalja, sa 3.400 zaposlenih, ima 11 proizvodnih pogona i 39 brendova. Kompaniju je osnovao 1873. godine Hajnrih Matoni iz Karlovih Vari u Češkoj, a devedesetih godina prošlog veka postala je vlasništvo italijanske porodice Paskvale.
U 2023. na svim tržištima na kojima posluje, ta evropska grupa prodala je gotovo dve milijarde boca, a u Češkoj, Austriji, Bugarskoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini je ekskluzivni proizvođač i distributer „Pepsiko“ brendova bezalkoholnih pića.
Izvor: 24sedam
Foto: Pixabay