Galenika je prošle godine, samo u Srbiji, lansirala 25 proizvoda, a tokom 2024. planira lansiranje čak 80 novih proizvoda. Tržišnu poziciju ove farmacetuske kuće ojačale su njena akvizicija kompanije LifeMedic, partnerstvo sa italijanskim proizvođačem Pharmalife Reasearch, novi premium ugovor o saradnji sa Cantabria Labs iz Španije i ekspanzija sopstvenog portfolija.
Cantabria Labs je jedan od vodećih španskih proizvođača dermatoloških brendova. Saradnja sa njom omogućiće Galenici preuzimanje generalne distribucije Cantabria Labs premium dermokozmetike za tržišta Srbije, Crne Gore i Severne Makedonije.
„Pored toga, Galenika je prošle godine pokrenula novi investicioni ciklus čiji je fokus dalje proširenje kapaciteta najsavremenije proizvodnje i zaštita životne sredine. Od 2023. godine je uloženo 18,8 miliona evra u razvoj tri nove fabrike i rekontrukciju kompletnog internog vodovoda kojim se postiže ušteda potrošnje vode za 10 odsto. Kao i do sada, u skladu sa razvojnim planovima, nastavljamo sa investiranjem u digitalizaciju i dalji razvoj proizvodnih kapaciteta, uz širenje poslovnog prisustva na međunarodnim tržištima’’, izjavio je Rikardo Vian Markes, generalni direktor Galenike.
U okviru internacionalizacije poslovanja, tokom prošle godine lansirani su proizvodi u Sloveniji i Hrvatskoj, a otvorena su i predstavništva za tržišta Češke i Slovačke, na kojima se prvi Galenikini proizvodi očekuju ove godine.
Proces digitalizacije se nastavlja u kontinuitetu i doprinosi kvalitetu rada i poslovanja. Putem najsavremenije SAP Analytics Cloud platforme digitalizovana je analiza svih poslovnih procesa u kompaniji, što predstavlja unapređenje strateškog i operativnog planiranja poslovanja. U planu je uvođenje ISO 27001 standarda za upravljanje bezbednošću informacijama, kao i implementacija Digital Manufactoring platformi za dodatno povećanje efikasnosti i produktivnosti u proizvodnji.