Srpsko tržište i druga međunarodna tržišta Avona nisu pogođena pravnim postupcima koje je pokrenuo API.
Avon Products, Inc. („API“), neoperativna holding kompanija Avona, sa sedištem u SAD, trenutno u vlasništvu LG Household & Health Care Ltd, objavila je da je pokrenula dobrovoljni stečajni postupak pred američkim stečajnim sudom za Distrikt Delaver sa ciljem rešavanja svojih dugova i obaveza. API nije prodavao proizvode u SAD otkako je prodao svoje poslovanje u Severnoj Americi 2016. godine, ali je ostala jedna od holding kompanija koje nisu u SAD.
Avonove kompanije koja posluju na srpskom tržištu i drugim međunarodnim tržištima, van teritorije Sjedinjenih Američkih Država, a čiji je vlasnik brazilska kompanija Natura & Co (B3 – NTCO3), nastavljaju nesmetano sa radom i nisu deo stečajnog postupka.
Svaki proizvod koji nosi Avonovo ime prošao je rigorozne i temeljne bezbednosne provere i može se koristiti sa potpunim poverenjem. Naši proizvodi sadrže samo talk kozmetičkog kvaliteta, koji ima najviši stepen čistoće i kvaliteta, a testirani su da ne sadrže azbest.
Imamo iste standarde kvaliteta i bezbednosti širom sveta i u potpunosti ispunjavamo sve propise.
Tužbe u SAD vezane za talk u Avonovim proizvodima odnose se na proizvode koji su prodavani na tom tržištu pre 2016. godine, uglavnom puder za telo prodavan pre više od 40 godina. Ti proizvodi imali su drugačiju formulaciju.
Natura & Co je kupila Avon 2020. godine, sklopivši sporazum o kupovini udela u akcijama Avona van SAD za 125 miliona dolara u obliku aukcijske kreditne ponude, pod nadzorom suda. Verujući u Avon brend, Natura &Co je u zatim uložila oko 43 miliona dolara za finansiranje dugovanja koji će, pod uslovom sudskog odobrenja, obezbediti dovoljnu likvidnost za finansiranje obaveza API-ja tokom procesa prodaje.
„Ova akcija i predložena prodaja Avonovih operacija van SAD će maksimizirati vrednost naše imovine i omogućiti nam da svoje obaveze rešimo na najbolji mogući način”, izjavio je Džon Dubel, predsedavajući API-ja.
Kristof Neirinck, izvršni direktor Avona, istakao je: „Ostajemo fokusirani na unapređenje naše poslovne strategije na međunarodnom nivou, uključujući modernizaciju našeg modela direktne prodaje i ponovno pokretanje brenda kako bismo ubrzali rast. Otkako sam postao izvršni direktor ove godine, sve više me motivišu naše snage i mogućnosti, uz podršku naših cenjenih saradnika širom sveta.”
Svi proizvodi koji nose Avonovo ime prošli su rigorozne i temeljne bezbednosne provere i mogu se koristiti sa potpunim poverenjem. Naši kupci mogu očekivati iste proizvode koje poznaju i vole, uz stalnu posvećenost kvalitetu, sigurnosti i inovacijama koje nas drže na vrhu sveta lepote među brendovima.