Kanski filmski festival je jedan od najvećih i najglamuroznijih događaja u filmskoj industriji na svetu i privlači dosta pažnje kako u pogledu filmova koji se tamo prikazuju, tako i u pogledu dolazaka poznatih ličnosti na crveni tepih. Ovog proleća, ljubitelji filma iz Srbije mogu biti deo glamura festivala u Kanu zahvaljujući kompaniji MasterCard i Cineplexx bioskopima koji organizuju novu promotivnu kampanju pod nazivom „Doživeti, ne samo gledati – neprocenjivo!“.
Promotivna kampanja traje od 20. marta do 11. aprila i u njoj mogu učestvovati svi korisnici MasterCard i Maestro beskontaktnih kartica koji beskontaktno plate svoje bioskopske karte u bioskopima Cineplexx UŠĆE Shopping Center, Delta City i Kragujevac Plaza i sačuvaju platni slip kao dokaz obavljenog plaćanja. Zatim je potrebno je da se slikaju u odevnoj kombinaciji koja uključuje makar jedan odevni predmet crvene boje ispred MasterCard brendiranog panoa koji će biti postavljen u Cineplexx bioskopima, a tu fotografiju treba da postave na Cineplexx Srbija Fejsbuk stranici, u okviru aplikacije „Konkurs za najbolju fotografiju- doživljaj Kanskog filmskog festivala“. Stručni žiri će odabrati troje pobednika, a svako od njih će biti nagrađen neprocenjivim Kanskim filmskim iskustvom!