U vezi s najnovijim skokom vrednosti švajcarske valute, kompanija „Nestle“ je odlučila da snizi cene za više od 600 proizvoda koje uvozi iz eurozone.
„Nestle“ želi da podrži kupovnu moć švajcarskih potrošača i obuzda „šoping“ turizam.
„Zbog odustajanja centralne banke da kurs domaće valute drži na nivou 1,20 franaka za euro, cene naših proizvoda konvertirane u euro povećane su više od 15% za samo jedan dan“, istakao je na konferenciji za novinare generalni direktor kompanije „Nestle“, Eugenio Simioni, a prenosi švajcarski list 24 sata.
Simoni je dodao da su njihovi prioriteti sada da smanje troškove proizvodnje kako bi zadržali obim prodaje i tržišni udeo.
Isti izvor podseća da „Nestle“ u Švajcarskoj zapošljava oko 3.400 ljudi u sektoru proizvodnje, logistike, prodaje i administracije. Grupacija raspolaže sa osam proizvodnih pogona čije su dve trećine proizvodnje namenjene izvozu.
Izvor: seebiz.eu, eKapija