Vrhunski HR stručnjaci kompanija Disneyland Paris, Shell, Air France, eBay and PayPal, BP Europe, Expedia, Hewlett Packard, Nomura, Marriott International će na događaju “HR Experience II” 26. marta 2012. godine u hotelu Zira u Beogradu predstaviti najnovije trendove, izazove i svoja iskustva rada u oblasti Ljudskih resursa za jedne od nauspešnijih brendova današnjice. Еkskluzivni partner događaja је„Asocijacija HR Profesionalaca“.
Agencija The P. World glavni organizator dogadjaja „HR Experience II“, odlučila je da napravi korak dalje i da nakon uspešno održanog „HR Experience I“ lokalnim ekspertima predstavi još jednu u nizu, razmenu znanja u oblasti Ljudskih resursa.
„HR Experience II“ će u toku jednodnevnih interaktivnih predavanja, vežbi i diskusija, razmeniti sa domaćim ekspertima saznanja u vezi sa najrazličitijim pitanjima u oblasti Ljudskih resursa: Novi trendovi, uspešno vođenje virtuelnih timova 21. veka, njihova uloga u održavanju uspešnog poslovanja, izgradnja poverenja u organizaciji, najbolje strategije da Vašu kompaniju učinite izborom budućih novih talenata, otkrivanje neverovatne moći srećno zaposlenih, kreiranje snažnog korporativnog identiteta kroz njihovo učešće i važnost motivisanja za potpun uspeh cele organizacije.
The P. World pomera granice za svaki naredni događaj i okuplja najveće svetske profesionalce iz najmoćnijih globalnih kompanija. Tako će se na novom „HR experience“-u među spikerima naći predstavnik gasnog i energetskog džina današnjice Shell Oil-a, koji posluje u preko devedeset zemalja; Iskustva će prezentovati i predstavnik Unilever-a koji je nakon osamdeset godina od osnivanja i dalje меđu vodećim svetskim brendovima sa preko 400 robnih marki i fokusom na trinaest biliona euro brendova, od kojih svaki beleži godišnju prodaju od jednog biliona. Predavanje će održati i predstavnik kompanije Air France koja je među najstarijim avio kompanijama i prevezla je milione putnika od osnivanja 1933 godine. Iz nauspešnijeg projekta fabrike snova Disneyland-a, jedne od planetarno najomiljenijih „igraonica najbližih bajci“ koja je očarala milione dece, ali i odraslih, dolazi predstavnik njihovog ogranka Disneyland Paris, koji se rangira kao najposećenija turistička destinacija u Evropi i upošljava 14 500 radnika.
„Sektor ljudskih resursa je od presudnog značaja za razvoj svake organizacije i preduzeća i predstavlja izuzetno bitan segment, jer se fokusira na ljude koji individualno i timski doprinose ostvarenju biznis ciljeva organizacije. Zato nam je bitno da dovedemo ljude iz najvećih svetskih kompanija, jer se iza njihove neverovatne produktivnosti, uspešnih strateških poteza, stoji pre svega dobra interna komunikacija, neverovatne HR strategije i zadovoljni zaposleni koji su direktno zaslužni za planetarne uspehe u poslovanju, koji ove kompanije čini jednim od najmoćnijih brendova današnjice koje stoje na samom vrhu decenijama unazad„ izjavio je Kosta Petrov, generalni direktor agencije The P. World.