Kompanija PepsiCo, u čijem sastavu je i Marbo Product d.o.o, objavila je da su proizvodne linije Diet Mountain Dew, Brisk i gotovi napici Starbucks ostvarile pojedinačne godišnje prihode od prodaje veće od milijardu dolara, čime je broj brendova ove kompanije čiji prihod prelazi milijardu dolara povećan na 22.
Kompanija PepsiCo ima najveći portfolio brendova hrane i pića čija prodaja po samo jednom brendu, odnosno propizvodnoj liniji, godišnje donese više od jedne milijarde dolara prihoda, a u periodu od 2000. godine do danas ovaj portfolio je udvostručen.
Linija proizvoda Mountain Dew, prvi put uvedena 1988. godine, osmo je po redu gazirano bezalkoholno piće kompanije PepsiCo koje je dostiglo godišnji prihod od milijardu dolara, a u poslednjih 10 godina broj potrošača se udvostručio.
Zahvaljujući uspešnim partnerstvima sa kompanijama Unilever i Starbucks, PepsiCo je od ranih ’90-ih proizvodio i distribuirao gotove napitke Brisk i Starbucks. Proizvodna linija gotovih napitaka Brisk, nastala 1991. godine u okviru partnerstva Pepsi Lipton Tea između kompanija PepsiCo i Unilever, u protekle tri godine je ostvarila rast na američkom tržištu od čak 30 odsto. PepsiCo i Starbucks zajednički su stvorili kategoriju gotovih napitaka – kafe u Severnoj Americi 1994. godine, kada su formirali partnerstvo North American Coffee, u okviru kojeg se proizvode i distribuiraju Starbucks gotove kafe.
Prema podacima kompanije Information Resources, PepsiCo-u pripadaju tri od šest najprodavanijih proizvodnih linija hrane i pića u maloprodaji u SAD, odnosno Pepsi-Cola, Mountain Dew i Gatorade. PepsiCo takođe poseduje osam brendova hrane sa prihodom većim od milijardu dolara, među kojima je najveći najpoznatiji svetski čips Lay’s.
U proizvodne linije kompanije PepsiCo, čiji prihod prelazi milijardu dolara, spadaju: Aquafina, Brisk, Cheetos, Diet Mountain Dew, Diet Pepsi, Doritos, Fritos, Gatorade, Lay’s, Lipton, Mirinda, Mountain Dew, Pepsi, Pepsi Max, Ruffles, Quaker, 7UP, Sierra Mist, Starbucks gotovi napici, Tostitos, Tropicana i Walkers.