Najveće svetske investicione banke objavile su optimizam po pitanju statusa Fejsbuka na berzi objasnivši da je ova kompanija ipak neprikosnoveni lider među društvenim mrežama, ali su istovremeno i izrazile dozu opreza po pitanju daljeg ulaganja u nju.
Prve reakcije posle „tihog perioda“, odnosno isteka 40 dana od IPO-a za kojih analitičari nisu smeli da javno komentarišu njegovo poslovanje na berzi, iz Sitigrupa su kao cenu za akcije ove društvene mreže istakli 35 dolara, uz napomenu da „akcije imaju dugoročni potencijal“. Kao prednost Fejsbuka naveli su i „njegovu nedostižnu poziciju lidera među društvenim mrežama, sa preko 900 miliona korisnika i tržištem oglašavanja procenjenim na 130 milijardi dolara do 2015.“
No, faktor rizika je na primer to što Fejsbuka nema na kineskom, najvećem svetskom internet tržištu. Osim toga, menadžment Fejsbuka nije još dokazao svoju poslovnu sposobnost.
Stručnjaci iz Meril Linča kažu da po pitanju fejsbukovih akcija treba biti optimista i vrednuju njegove akcije sa 38 dolara.