Nemački proizvođač sportske opreme Adidas sasekao je svoje prethodne prognoze za rast prodaje od skoro 10% u 2012. zbog veoma loših rezultata svoje podkompanije Reebok.
Drugi najveći svetski proizvođač sportske opreme, posle vodećeg Nike, objavio je rast profita od 494 miliona evra u trećem kvartalu, i rast prodaje od 4%, zahvaljujući pre svega jakom nastupu na azijskom tržištu (pogotovo kineskom). S druge strane, prethodno najavljivani rekordni rezultati biće umanjena izuzetno lošim nastupima ćerke firme Reebok, koja je imala očajnu godinu. Reebok se tokom 2012. suočio sa padom prodaje, velikom malverzacijom u poslovanju njegove indijske centrale, ali i lokautom u američkoj profesionalnoj hokejaškoj ligi. Povrh svega, ova kompanija nije obnovila sponzorski ugovor sa jednim od najpopularnijih američkih fudbalskih timova. Ovakav rezultat će za posledicu imati umanjenje postojeće mreže i proizvodnje u Reebok-u.

