HPovo odeljenje za pružanje usluga velikim kompanijama potpisalo je sa kompanijom General Motors višegodišnji ugovor za održavanje aplikacija i infrastrukture. Ugovor vredan više od 2 milijarde dolara omogućiće GM-u da ostane posvećen svojim poslovnim ciljevima na veoma kompetitivnom tržištu. Novi ugovor dveju kompanija podrazumeva da će HP upravljati GM-ovom tehnološkom infrastrukturom kako bi krajnjim korisnicima, od onih u proizvodnim pogonima do članova upravnog odbora, omogućio vrhunske radne uslove. HP će održavati mrežnu infrastrukturu, računare na radnim mestima, mainframe sisteme, a pružaće i usluge vezane za aplikacije i integraciju sistema. Podrška GM-ovom globalnom poslovanju obuhvata i usluge vezane za GM-ov OnStar sistem za komunikaciju i navigaciju u vozilima.
Novim ugovorom je obuhvaćen i značajan deo HP-ovog dosadašnjeg rada sa General Motorsom, tako da je saradnja dveju kompanija, koja traje već 25 godina, produžena godinu dana pre isteka postojećeg ugovora.
“GM se trudi da unosi inovacije u način na koji radi, a razvija i stategiju upotrebe tehnologija u vozilima. Ta strategija podrazumeva ostvarivanje tesne saradnje tokom projektovanja, proizvodnje i prodaje najboljih automobila i kamiona na svetu, da bismo našim korisnicima obezbedili još bolje usluge”, rekao je Terry Kline, potpredsednik zadužen za informacione tehnologije i direktor informatičkog odeljenja u GM-u. “HP je jedna od kompanija s kojima imamo višegodišnje partnerske odnose, a njihov tim ima puno iskustva i kreativnog potencijala, što će nam omogućiti da brzo i uspešno realizujemo nove faze naše poslovne strategije.” HP će obezbediti upravljanje aplikacijama i infrastrukturom za desetine hiljada stonih računara i prenosivih uređaja, radi podrške GM-ovim aktivnostima u proizvodnji i nabavci. Ove usluge obuhvataju:
- razvoj i upravljanja aplikacijama za projektovanje, proizvodnju, poslovne usluge, nabavku, OnStar sistem i drugo,
- integraciju konvergentne infrastrukture i sprovođenje celokupnog tehnološkog plana koji obuhvata heterogeno tehnološko okruženje s rešenjima više dobavljača,
- obezbeđivanje usluge upravljanja mainframe sistemima za GM-ove najvažnije poslovne sisteme, uključujući finansijske transakcije i nabavku,
- pružanje HP-ovih globalnih usluga kontakt centra i dolaska na lokaciju u preko 50 zemalja i na velikom broju jezika, kao i
- obezbeđivanje kompletnog daljinskog upravljanja podacima, bezbednošću mreže i rešenjima za održavanje video-konferencije.
“Automobilska industrija se nalazi u procesu transformacije, tako da GM-ova tehnološka infrastruktura mora da se kreće ‘punom parom’ kako bi kompanija mogla da iskoristi sav potencijal tržišta”, rekao je Tom Iannotti, viši potpredsednik i generalni direktor HP-ovog odeljenja za pružanje usluga velikim kompanijama. “HP je GM-u već pružao vrhunske usluge, a nastavak tog odnosa će General Motorsu omogućiti da ostvari svoje poslovne ciljeve.”