Home VestiBiznis & Finansije Otvorena izložba ACT Responsible

Otvorena izložba ACT Responsible

by bifadmin

Izložba najboljih reklamnih kampanja iz sveta ACT Responsible (Deluj odgovorno), čiji je cilj da podigne ekološku svest građana, otvorena je sinoć u Supermarket konceptualnoj radnji u Beogradu. Brojne ljubitelje umetnosti, fotografije i advertajzinga okupio je domaćin izložbe, Srpski ogranak International Advertising Association (IAA), uz podršku kompanija Rosa i Carlsberg Srbija d.o.o.

Izložba se sastoji od reklamnog materijala koji je obišao sve velike svetske metropole od Njujorka do Atine i Pariza i koji je samo ove godine prikazan u preko 20 zemalja u svetu. U narednih deset dana, do 26. novembra, izložba će biti otvorena za javnost u Supermarketu.

Cilj izložbe je podizanje svesti o zaštiti životne sredine kroz kreacije najvećih svetskih marketinških stručnjaka i kampanje koje su obišle svet. Neke od tema koje izložba obrađuje su reciklaža, ušteda energije, biodiverzitet, potrošnja i zagađenost reka i mora. Pored podizanja svesti o životnoj sredini, izložba stremi da motiviše građane da sami DELUJU ODGOVORNO i da donose odgovornije odluke u svakodnevnom životu.

Pored radova iz globalne postavke ACT Responsible, javnosti su prvi put predstavljeni radovi studenata sa IAA akreditovanih studija Reklama i mediji na Fakultetu Dramskih Umetnosti. Među tim radovima našli su se i rad “Gnezdo” Dušana Simića koji je ove godine pobedio na svetskom IAA takmičenju, kao i rad “Ožiljci” Vanje Šibalić koji je prošle godine zauzeo drugo mesto u svetu.

Inače, IAA, sa sedištem u Njujorku, osnovana je 1938. godine u cilju ostvarivanja principa odgovornosti u marketingu. Sa ograncima u preko 70 zemalja sveta, ova asocijacija predstavlja jedinstveno globalno partnerstvo čiji su članovi oglašivači, mediji, advertajzing agencije, agencije za odnose sa javnošću, medijske kompanije i akademici. ACT Responsible je neprofitna inicijativa koju su 2001. godine pokrenuli zaposleni sajta adforum.com sa ciljem da podstiču, promovišu i inspirišu odgovornu komunikaciju o održivosti, ravnopravnom razvoju i društvenoj odgovornosti. Act Responsible projekat pokazuje kako profesionalci u oblasti oglašavanja sa svih kontinenata koriste svoj osnovni talenat – kreativnost – da bi igrali važnu ulogu u rešavanju najvažnijih svetskih problema.

Pročitajte i ovo...