Netfliks je već najavio mesečni plan potkrepljen reklamama, a upućeni su britanskim medijima otkrili cenu jeftinijeg paketa te kako će implementacija izgledati u praksi.
Izvršni direktor striming servisa, Red Hastings, otkrio je prošle nedelje da je platforma službeno otvorena za reklame koje će omogućiti jeftiniju pretplatu.
Prema upućenima, novi jeftiniji plan koštaće 5,49 britanskih funti mesečno u Ujedinjenom Kraljevstvu, upola manje od sadašnjeg standardnog plana, koji u Sjedinjenim Državama košta 9,99 funti ili 15,49 dolara.
Cena se može neznatno razlikovati od tržišta do tržišta, ali sasvim je izvesno da će svaki deo sveta dobiti jeftiniju varijantu usluge podržanu reklamama, kao i da će biti upola jeftinija od standardnog paketa. Cena novog paketa u Srbiji najverovatnije će biti 5,49 evra.
Analitičar Majkl Pater potvrdio je ovu informaciju i otkrio kako bi implementacija ovih promena mogla izgledati u praksi.
„Netfliks će najverovatnije uvesti četiri reklamne pauze od po dva minuta. Jedan pre projekcije i još tri u dvanaestom, dvadeset četvrtom i trideset šestom minutu“, objašnjava.
Insajder Tami Parker iz GlobalData smatra da će Netfliks slediti primer HBO Maksa.
„HBO Maks nudi mesečni popust od pet dolara za verziju oglasa. Sasvim je izvesno da će Netfliks slediti isti model“, istakao je Parker.
U intervjuu s investitorima Netfliks je priznao da je počeo da gubi kupce prvi put u 10 godina. Obraćajući se investitorima, izvršni direktor Netfliksa priznao je da je na stolu jeftiniji plan podržan reklamama, dodajući da je ovo odlična opcija za korisnike „koji žele nižu cenu i tolerantni su na oglašavanje“.
Nedavno je objavljena studija koja pokazuje da Netfliks ne raste na tržištima s nižim prihodima, pa je ovaj potez, prema mišljenju analitičara, potpuno očekivan.
Izvor: Seebiz
Foto: Pixabay