PROMO
-
Hemofarm grupa i Hemofarm Fondacija obeležili su Evropsku nedelju mobilnosti, jednu od vodećih inicijativa koja podseća na važnost održivog i inkluzivnog kretanja. Pod sloganom „Mobilnost za sve“, ovogodišnja kampanja istakla …
-
Od danas, Yettel i SBB korisnicima dostupna je dugoočekivana druga sezona serije „Tajkun“, ekskluzivno na VOYO platformi. Nove epizode emitovaće se petkom i subotom. Nakon izuzetno uspešne prve sezone, glavni …
-
Promo
Podela na rate bez kamate: Flexia kreditna kartica UniCredit Banke – za 15 minuta u aplikaciji, spremna za kupovinu
by bifadminFlexia Mastercard kreditna kartica UniCredit Banke je brzo finansijsko rešenje – bilo da je u pitanju neplanirani trošak, dobra prilika ili važna kupovina – važno je imati mogućnost plaćanja u …
-
Izveštaji RATEL-a u poslednjih pet godina pokazuju kontinuiran rast baze poslovnih korisnika u Yettelu. O dosadašnjim rezultatima i planovima za budućnost razgovaramo sa Ivanom Stojanovićem, izvršnim direktorom sektora za poslovne …
Lidl danas pokreće svoju prvu međunarodnu brend kampanju u 31 evropskoj zemlji pod sloganom „Lidl. Isplati se.“. Kampanja za kompaniju Lidl predstavlja više od reklamne poruke – ona je obećanje …
Telekom Srbija beleži izuzetne uspehe na polju međunarodne distribucije domaćih serijskih programa i filmova. Samo u ovoj godini, kompanija je ostvarila značajnu prodaju originalnog sadržaja renomiranim svetskim platformama, čime je …
