ZABAVA
-
„Moraćemo da smanjimo budžet za PR aktivnosti, barem dok traje svetska ekonomska kriza…“ Ili, „Smanjen nam je budžet, sav raspoloživi novac namenjen za marketinške aktivnosti preusmerićemo u PR, makar za …
-
XXI vek je definitivno vek digitalizacije. Koristimo digitalne fotoaparate, digitalne kamere, digitalne knjige, digitalne novine, digitalne satove. Međutim, ovde je nedavno počelo i uvođenje digitalne televizije, koja će nam unaprediti …
-
Od 1990. do danas holandska domaćinstva su povećala energetsku efikasnost za više od 25%, a najveći napredak je ostvaren u grejanju, gde je efikasnost povećana za više od 30%. Glavne …
-
Iz globalnih tendencija danas nisu izuzete ni institucije kulture. Truli, ili ne, kapitalizam diktira tržišnu igru, po kojoj i proizvodi baštine imaju svoju cenu. Ako su nam tranzicija i loša …
“Efekti kampanje, pre svega su u jačanju svesti običnog čoveka da kupujući i birajući domaće proizvode bude svestan da tim pomaže kvalitet obrazovanja, status penzionera, bolje zdravstvo u našoj zemlji, …
Različiti motivi pokreću ljude da volontiraju, ali su njegovi efekti uvek pozitivni i za volontere i za društvo. Na žalost, ovaj vid organizovanja kod nas još nije dovoljno zaživeo. Na …