Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Republike Srbije (SIEPA) izabrala je pet najboljih pakovanja proizvoda u okviru akcije „Redizajn – stvaramo nove brendove“. Autorima ovih dizajnerskih rešenja pripalo je 50 000 dinara koje, kao prijatelj projekta, finansira Telekom Srbija, a nagrađeni radovi biće predstavljeni na izložbi u galeriji O3ON od 12. do 14.01.2010. godine.
Ovim projektom SIEPA je pokušala da potpomongne implementaciju inovacija u domaćem dizajnu, omogućivši studentima da realizuju svoje ideje osmišljavajući pakovanja srpskih proizvoda. Dodatni motiv za pospešivanje industrije dizajna je to što se domaće tržište otvara i sve veći broj proizvoda traži šansu na stranim tržištima, te domaća preduzeća ne mogu sebi priuštiti loša i neinteresantna pakovanja.
E kapija prenosi da su nagrađeni radovi za svileni damast firme „Novitet Dunav“, autora Sonje Pavlović (Fakultet primenjenih umetnosti) i Nikole Bajčića (Beogradska politehnika), muški donji veš „Boa“ firme „Bogutovo“, autora Nikole Bajčića (Beogradska politehnika), čajne filter kašičice „Teasy“ firme „Adonis“, autora Ivana Paradinovića (Fakultet primenjenih umetnosti), sredstvo za čišćenje podova „Eko steril“ firme „Midra Eko“, autora Miloša Jovanovića (Fakultet primenjenih umetnosti) i slani posni krekeri „Ovsi“ firme „Vanja Lux“, autora Miloša Todorovića (Fakultet primenjenih umetnosti).
O dobitnicima je odlučivala stručna komisija u sastavu: Saša Veljković, profesor Ekonomskog fakulteta i stručnjak za brendiranje, Slobodan Manojlović, profesor Univerziteta primenjenih umetnosti u Beogradu i stručnjak za industrijski dizajn, Jelena Drobac, docent Više politehnike u Beogradu i stručnjak za industrijski dizajn, predstavnici firmi o čijim pakovanjima se odlučivalo, i Vesna Perić, direktorka SIEPA, koja je ujedno i predsednica komisije.