Home VestiBiznis & Finansije NALED pokrenuo kampanju za promociju investicija na beogradskom aerodromu

NALED pokrenuo kampanju za promociju investicija na beogradskom aerodromu

by bifadmin

Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) započela je kampanju na Aerodromu „Nikola Tesla“ sa ciljem promocije investicija u opštine i gradove Srbije koji imaju povoljno poslovno okruženje. Osam lokalnih samouprava osvanulo je danas na velikim banerima, bilbordima i zastavama širom aerodroma.

Ocenjene kao povoljno poslovno okruženje su opštine Bujanovac, Vranje, Leskovac, Pirot, Kragujevac, Loznica, Inđija i Subotica, a svaka od njih sepredstavila u onome u čemu je najbolja i po čemu je prepoznatljiva: tako se Loznica promoviše kao voćarski kraj sloganom „Plodno ulaganje“, Subotica reklamira obnovljive izvore energije uz slogan „Snaga inovacije“ i sliku šarenog zmaja na vetru, a na posteru Kragujevca brzinometar pokazuje da je ovaj grad „U petoj brzini“ – naravno kad su investicije u pitanju.

Na današnjoj konferencijiVladimir Čupić,predsednik upravnog odbora NALED-a, rekao je:
„Na sreću, u današnje vreme sve je više opština i gradova u Srbiji koje razumeju da u uslovima pojačane konkurencije i opšte borbe za investicije ne mogu sedeti skrštenih ruku i čekati na državu da im pomogne. Kontinuiranim radom na unapređivanju procedura i usluga koje pružaju investitorima i privrednicima, strateškim pristupom lokalnom ekonomskom razvoju, transparentnim i predvidivim poslovanjem, ovih osam lokalnih samouprava pokazalo je da zaslužuje certifikat o povoljnom poslovom okruženju. To su opštine i gradovi koje su sasvim sigurno spremne za nova ulaganja i koje iz tih razloga danas i promovišemo na beogradskom aerodromu“.

Pročitajte i ovo...