Agrobanka je promovisala predstojeću kampanju pod sloganom »Treba u ovu zemlju koren pustiti« čije je zaštitno lice glumac Nenad Jezdić. Na konferenciji jepredsednik Izvršnog odbora Agrobanke mr. Dušan Antonić objavio ostvarene poslovne rezultate Agrobanke u prethodnom periodu i osnovne ciljeve nove kampanje.
Ovo je ujedno i nastavak saradnje između Agrobanke i poznatog glumca Nenada Jezdića, po čijoj ideji je spot i snimljen, a u režiji Marka Đilasa. Spot će se emitovati na nacionalnim, lokalnim medijima i satelitskom kanalu Pink plus, dok će kampanja obuhvatiti i štampane medije i bilborde.
Agrobanka kroz ovu kampanju nastavlja da promoviše vraćanje pravim vrednostima porodici, prijateljima, zdravom načinu života, materijalnoj sigurnosti, proizvodnji i zemlji kao neprolaznom bogatstvu. Agrobanka, kao najstarija srpska banka, nastavlja da se širi i danas ima 255 hiljada štediša, preko 100 hiljada klijenata, promet od 922 milijarde dinara i skoro 170 hiljada platnih kartica.
U protekloj godini Agrobanka je otvorila 6 novih ekspozitura, povećala broj bankomata i pokrenula jedinstven projekat “Agrobanka banka dijaspore“ i tako postala veza naših iseljenika sa Srbijom. U toku je i realizacija otvaranja Agrobanke a.d. u Banja Luci o čemu je doneta odluka na 33. vandrednoj sednici Skupštine akcionara.