UNIQA grupa Austrija preko svoje ćerke kompanije u Srbiji – UNIQA osiguranja, u prvih šest meseci 2010. godine nastavlja najveći rast u industriji osiguranja na srpskom tržištu. Prema zvaničnim podacima za prvih šest meseci 2010. godine, objavljenim od stane Narodne banke Srbije, UNIQA je ostvarila rast od 32,45% u bruto pripisanoj premiji, dok prosečni rast premije osiguranja na tržištu Srbije iznosi 5,12 % po zvaničnim podacima za prvih šest meseci, a očekuju se male promene i kod devetomesečnog izveštaja. Do kraja godine očekuje se da UNIQA nastavi najveći rast u odnosu na prvih deset kompanija na tržištu industrije osiguranja i da će njeno tržišno učešće iznositi preko 6 %.
Životno osiguranje povećano je za 28,86% što pokazuje da sistemski pristup u promociji osiguranja donosi rezultate.Kako bi učinila dostupnim što većem broju naših građana UNIQA osiguranje je kreiralo poseban paket koji obuhvata popust od 25 EUR na polisu osiguranja života, popust od 50% na osiguranje domaćinstva i MeteoUNIQA – besplatan servis upozorenja na vremenske nepogode. Istovremeno, u periodu od 15. septembra do 15. januara 2011. godine, UNIQA omogućava svim građanima da se u 32 poslovnice UNIQA osiguranja, kao i u 91 ekspozituri Raiffeisen banke, informišu o životnom osiguranju i dobiju finansijske savete o investiranju u sigurniju finansijsku budućnost za sebe i svoju porodicu.
Životno osiguranje dobija na značaju posebno što državna penzija čak i u mnogo razvijenijim zemljama nije dovoljna, tako da su građani primorani da sada izdvajaju mnogo veća sredstva za vreme kada će im biti potrebna u budućnosti.