Tržište oglašavanja u prvoj polovini ove godine pokazuje znake stabilnog oporavka, a u SAD je prvi put primećen rast, nakon šest uzastopnih tromesečja u kojima je bio zabeležen pad prihoda od marketinga.
Kako se navodi u izveštaju Evropske asocijacije novinskih agencija, u Americi je zabeležen rast prihoda od marketinga od 3,8 odsto, a najveći rast je zabeležen kod televizijskih stanica španskog govornog područja (24 odsto).
Međutim, stanje je i dalje loše u pisanim medijima, gde i dalje postoji pad u marketinškim prihodima od 6,9 odsto.
Situacija je mnogo bolja u marketinškim prihodima od Interneta, gde je zabeležen rast od 11,3 odsto i ove godine je potrošeno 12,1 milijarda dolara za oglašavanje preko kompjuterske mreže.
“Istraživanja su pokazala da je prva polovina ove godine bila najbolja za internet oglašavanje u istoriji i tu je situacija bolja nego ikada ranije”, navodi PrajsvoterhausKupers (PwC).