Sa preko 388.500 osiguranika u 2010. godini Delta Generali Osiguranje je zadržalo lidersku poziciju u oblasti međunarodnog putnog osiguranja. Do sada je polisa Delta Generali Osiguranja bila na oko pet miliona putovanja i pružala sigurnost građanima u više od 200 zemalja sveta. Asistentske službe, koje su dostupne klijentima 24 sata, primile su nekoliko desetina hiljada poziva i uspešno pomogle više od 22.000 ljudi.
„Uprkos činjenici da je u 2010. godini zabeležen pad broja putovanja naših građana u inostranstvo, Delta Generali Osiguranje je zabeležilo blagi rast broja osiguranika u putnom osiguranju. To govori da su napori koje je uložila naša osiguravajuća kompanija, ali i cela industrija u edukaciju građana o neophodnosti putnog osiguranja, dali vidljive rezultate“ – izjavio je Nenad Vesković, zamenik direktora Direkcije za putno osiguranje.
Polisa Delta Generali međunarodnog putnog osiguranja obezbeđuje pružanje kvalitetne medicinske pomoći, lečenje hitnih medicinskih stanja, plaćanje troškova bolničkog i vanbolničkog lečenja, operacija i drugih hitnih medicinskih slučajeva, kao i usluge medicinske evakuacije i repatrijacije. U zavisnosti od odabranog pokrića, usluge Delta Generali međunarodnog putnog osiguranja mogu se pored medicinske pomoći, proširiti i na usluge kao što su upućivanje na šlep službu, advokata ili novčane pozajmice u slučaju razbojništva. Polisa međunarodnog putnog osiguranja pruža pokriće troškova u iznosu do 35.000 evra.
Skijašima je za putovanje u inostranstvo na raspolaganju Delta Generali SKI osiguranje. Ovo osiguranje pored pokrivanja troškova hitnih medicinskih intervencija i lečenja bolesti ili povreda u inostranstvu, pruža i pokriće u vidu dnevnih naknada za nemogućnost skijanja ili za nošenje gipsa usled nesrećnog slučaja.