Izgradnja „Fashion Park outlet centra“ u Inđiji, odvija se po planu, a otvaranje objekta predviđeno je za 1. mart 2012. godine. U prvoj fazi će biti izgrađeno 15.000 m² prostora na kojem će se naći oko 70 prodavnica prestižnih svetskih brendova. Druga faza centra, površine od 5.000 m² prostora treba da bude otvorena 2014. godine, a treća faza u kojoj će biti izgrađeno dodatnih 10.000 m² biće otvorena do kraja 2016. godine.
„Otvaranje Outlet centra ima za Inđiju veliki značaj, pre svega zbog toga što će se njegovim otvaranjem stvoriti veliki broj radnih mesta, uglavnom za žene koje čine veći procenat nezaposlenih lica na evidenciji nacionalne službe za zapošljavanje. Činjenica da će jedini outlet centar u Srbiji biti otvoren upravo u Inđiji govori o našem trudu za stvaranje idelanih uslova za investitore i dokaz je da smo u tome uspeli. Radujemo se još jednoj uspešnoj investiciji koja će doneti nova radna mesta za naše sugrađane“ izjavio je Goran Ješić, predsednik Skupštine opštine Inđija.
Outlet će u ponudi imati garderobu najpoznatijih svetskih brendova po izuzetno povoljnim cenama; od 30 do 80 odsto nižim od onih u redovnoj prodaji. Kada bude potpuno završen, outlet park će obuhvatiti prostor od 30.000 kvadratnih metara, više od 2.000 parking mesta, igralište za decu, restorane i brojne druge prateće sadržaje. Ukupna vrednost investicije je 40 miliona evra, a njenom realizacijom biće zaposleno više od 1.000 ljudi. Izgradnja prvog outlet centra u Srbiji je projekat kompanije „BlackOak Developments“ u saradnji sa britanskom firmom „GVA Outlets“, jednim od najznačajnijih outlet operatera u Evropi.
„Nakon dobijanja svih potrebnih dozvola i usklađivanja poslovnih planova sa zakonskom regulativom krenuli smo u realizaciju projekta i izgradnja teče po planu. U prvoj fazi objekat će imati 15.000 kvadratnih metara prostora od čega je već sada dve trećine izdato, što pokazuje ogromno interesovanje za projekat“, izjavio je Đura Stanić direktor BlackOak Developments.
Ugovori o zakupu već su potpisani sa brojnim značajnim svetskim robnim markama:Tommy Hilfiger,Miss Sixty, Replay,Nike, Timberland, Adidas, Converse, Bata, Levis’s, Movem-Hugo Boss, Beosport, Piquadro, 7Camicie, Lisca, Extreme Intimo, Skechers, East Pack, Office Shoes, Time Out, Ecco Shoes, Fashion Company Multibrand, Boulevar (Gabor, Piklinos), S&L,Bomar.
„Fashion Park Outlet Center Inđija“ sastavni je deo „Retail Parka“, kompleksa površine 60 hektara, koji će se sastojati od poslovnog hotela, „cash and carry“ hipermarketa, salona nameštaja, prodavnica kućnih aparata i kancelarijskog prostora.
„Inđija ima odličan geografski položaj. Fashion park Outlet centar nalazi se pored samog auto-puta i udaljena je oko 30 minuta vožnje od dva najveća grada u Srbiji Beograda i Novog Sada. Potencijal outlet centra je izuzetno veliki jer u njegovoj neposrednoj blizini živi čak 2.8 miliona ljudi. Izvanredna saradnja sa lokalnim vlastima i činjenica da je ugledni britanski Financial Times Inđiju pre tri godine promovisao u 20 najboljih mesta za ulaganja u Evropi veoma su nam olakšali odluku o tome gde ćemo ulagati“, izjavio je Draško Babić direktor Fashion Company-ja, jednog od partnera na ovom projektu.
Za razliku od zemalja zapadne Evrope i Amerike, u kojima outlet industrija ima dugu tradiciju, u Srbiji i ostalim zemljama ovog dela Evrope, outlet biznis je u povoju. Outlet centri su specifični oblici trgovine u kojima potrošači svakog dana u nedelji u svakoj prodavnici mogu pronaći robu na popustu. Kupci u outlet centrima vrednosno su orijentisani i skloni kupovini brendirane robe po povoljnijim cenama.