Dok svetska, a posebno italijanska, ekonomija usporava, prodaja Ferarijevih modela se ubrzava, šta više, ova kompanija nikada nije imala bolju prodaju nego sada.
U svojoj sedamdesetogodišnjoj istoriji Ferari nikada nije prodavao više automobila nego poslednjih meseci. Do trećeg kvartala ova kompanija je zaradila oko 100 miliona evra od prodaje 3.664 automobila. U poređenju sa prošlom godinom imaju rast od 11 odsto.
Zanimljivo je da je prodaja u bogatim regijama Bliskog istoka rasla za 7 do 10 odsto, dok je u zemljama od kojih to ne očekujemo rasla mnogo više. Tako je u Velikoj Britaniji prodaja Ferarija porasla za čak 45 odsto, u Nemačkoj za 18 a u SAD za 17 odsto.
Rastu prihoda nije pomogao jedino rast prodaje, nego i marketiških aktivnosti. Puma će i dalje koristiti Ferarijev logo na određenim proizvodima, kao i proizvođač satova Hublot.