Podaci agencije GfK govore o tome da je poverenje građana Srbije u Internet bankarstvo i dalje na veoma niskom nivou. U najveće barijere za korišćenje ove usluge ubrajaju se opšte nepoverenje u Internet i tehnologiju kada se radi o finansijama, kao i strahovanje za sigurnost ličnih podataka.
Korišćenje usluge Internet bankarstva je u Srbiji i dalje na veoma niskom nivou u odnosu na razvijene zemlje. Stanovnici Srbije još uvek su konzervativni po ovom pitanju i nisu spremni da „rizikuju“ kada su u pitanju njihove finansije. Skoro svaki drugi građanin nema poverenja u Internet i tehnologiju, tako da ne bi trebalo da iznenadi podatak da svega 5% građana koristi ovu uslugu. Najčešći način na koji ljudi u Srbiji uspostavljaju kontakt s bankama jeste lični dolazak u ekspozituru – ovaj podatak je praktično ostao nepromenjen u odnosu na prošlu godinu.
Čak 95% ljudi se odlučuje da poseti poslovnice banaka radi korišćenja finansijskih usluga, što možemo objasniti time da se mnogo više poverenja poklanja ličnom kontaktu sa službenicima banke nego bezličnom kontaktu sa „kompjuterom, Internetom i tehnologijom“. Ovome u prilog svedoče i podaci da se troje od petoro ljudi ne oseća sigurno kada obavlja finansijske transakcije onlajn, i da se skoro 70% stanovnika Srbije izjasnilo da ne bi koristilo uslugu Internet bankarstva. Pored opšteg nepoverenja u Internet i tehnologiju kao barijera za korišćenje Internet bankarstva javlja se i bojazan za bezbednost ličnih podaka u virtuelnom prostoru. Dvoje od petoro ljudi strahuje za sigurnost ličnih podataka onlajn, dok je u svetu ovaj procenat gotovo trostruko manji.