“Bakina tajna”, brend kompanije “Foodland”, osvojila je svetsku nagradu za najbolju ambalažu u kategoriji hrane na takmičenju za dizajn pakovanja “World package Grand Prix”, jedina u Srbiji i regionu. Ovo je prvi put da domaća kompanija dobije globalno priznanje u oblasti dizajna pakovanja. Teglice i flaše ocenjene kao najbolje na svetu, osmislio je srpski tim dizajnera predvođen Jovanom Trkuljom i Marijanom Zarić.
Dodela nagrada upriličena je 9. maja u Sidneju od strane “Svetske organizacije za pakovanja” (World Packaging Organisation), a priznanje za “Bakinu tajnu” primio je Vaso Lekić, generalni direktor Foodlanda. Lekić je izrazio zadovoljstvo što se mladi, domaći brend našao u društvu globalno uspešnih brendova poput Coca-Cole, McDonald’s-a i Johny Walkera.
“Svetsku nagradu “WorldStar” donosimo u Srbiju uvereni da će ona biti podsticaj za celo naše tržište da počne da razmišlja u pravcu unapređenja amabalaže. Verujem da vrhunski proizvod zaslužuje vrhunsku ambalažu. Mi smo puno energije, snage, vremena, ideja utrošili da bismo dobili savršeno pakovanje i ova nagrada je veliko ohrabrenje i nabolja moguća potvrda da smo uradili veliku i pravu stvar”, izjavio je Lekić i dodao da nagrada dokazuje kako i domaće firme mogu biti priznate i konkurentne na globalnom nivou.
“World package Grand Prix” tradicionalno okuplja pobednike regionalnih takmičenja za najbolje pakovanje. Početkom godine Foodland je osvojio nagrada za najbolju ambalažu u regionu „Regpak“, dok je na nedavno održanom takmičenju najboljih domaćih ambalaža „Packtivity“ osvojena nagrada za najbolji dizajn ambalaže u Srbiji.