Dejan Petrović, globalni inovator u oblasti optimizacije internet pretrage, osnivač kompanije Brisbane Digital, jedne od najuspešnijih SEO/SEM kompanija u Australiji i jedne od vodećih u svetu, koja je svoje predstavništvo otvorila i u Srbiji, održao je prezentaciju za predstavnike medija o najnovijim tendencijama u ovoj oblasti.
Petrović je tom prilikom rekao da „90% prometa za određenu ključnu reč ide na prvu stranicu Google pretrage, a 36% od ukupnog prometa zauzima prvi rezultat na Google stranici. SEO je važan deo marketing miksa, koji povezuje sve ostale njegove delove i maksimizira njihov pojedinačni efekat“.
Testiranja koja je vršio na slučaju sopstvene firme pokazala su koliko je bitan online imidž: „Počeli smo kao mala kompanija, od 5 – 6 zaposlenih. Koristeći SEO metode, visoko smo se pozicionirali na Google-u i svi su verovali da smo velika kompanija. Tako su počeli da stižu veliki poslovi, klijenti kojima smo uvećavali vrednost njihovog biznisa pomerajući ih na skali Google pretarge. Što ste više pozicionirani na Google-u, ne samo da povećavate broj poseta na vašem sajtu, već jačate i vaš brand image i reputaciju. Imali smo u našoj praksi slučaj da je kompanija zaradila 1.2 miliona dolara jer se pomerila samo za 1 poziciju na Google –u“. Onaj koga je Google odabrao da bude broj 1, taj je bitan, zaključio je Dejan Petrović.
Po njemu je SEO u Srbiji i dalje na nivou taktike, a za konkurentnost je potrebna kombinacija strategije i taktike: „Vidim Srbiju kao plodno tlo za razvoj poslovanja na internetu i želim da budem prvi koji će pomoći velikim firmama u Srbiji da se dobro plasiraju na Google-u. Sad je vreme za to, jer ako sada krenu sa agresivnim pozicioniranjem, za 3 godine ih više niko neće stići. Formula uspeha na internetu je krenuti rano, raditi agresivno i bez prestanka, a u Srbiji je sada šansa za to“.
Kompanija Brisbane digital klijentima u Srbiji daje besplatne savete za optimizaciju na sajtu brisbanedigital.rs