Uprkos tome što donosi prihod od USD 393 mlrd., pred Sektorom za internet usluge, tj. usluge davanja pristupa internetu, je na kraju 2012. godine bilo je dosta prostora za razvoj na globalnom tržištu. Globalno posmatrano, samo je 40% domaćinstava imalo širokopojasni pristup internetu, dok jedva da je jedan stanovnik od četiri imao mobilni pristup internetu, pokazuje studija PWC Global entertainment and media outlook 2013-2017.
Na globalnom nivou, trošenje novca na usluge pristupa internetu će se povećavati u narednih pet godina po impresivnoj složenoj godišnjoj stopa rasta od 11% i 2017. godine premašiće iznos od USD 665 mlrd. Prihod od mobilnog interneta biće glavni faktor u povećanju prihoda i biće veći od prihoda od širokopojasnog pristupa internetu 2014. godine. Udeo prihoda od mobilnog interneta u ukupnom trošenju novca na pristup internetu iznosiće 58% na kraju perioda za koji se vrši projekcija.
Širokopojasni pristup internetu i penetracija mobilnog interneta u svetu (%) u periodu 2008-2017.
Posle više godina tokom kojih je širokopojasni pristup internetu bio najzastupljeniji, pojavio se fundamentalno drugačiji pristup internetu. Naime, reč je o mobilnom širokopojasnom pristupu internetu uglavnom putem mobilnog telefona, a ne putem kućnog računara ili laptopa. Penetracija mobilnog interneta će do kraja 2017. godine dostići 54%, a širokopojasnog interneta 51%.
Širokopojasni internet se najviše koristi u SAD, gde postoji visok nivo penetracije interneta i visok prosečan prihod po korisniku. Budući da je ostvarila prihod veći od Japana 2012. godine, Kina se približava SAD zahvaljujući rapidnoj dvocifrenoj stopi rasta pretplatnika, bez obzira na to što ostvaruje znatno niži prosečan prihod po korisniku.
Udeo prihoda od mobilnog interneta (koji će 2014. godine iznositi USD 259 mlrd) u ukupnom trošenju novca na usluge pristupa Internetu biće veći od 50% i premašiće prihode od širokopojasnog pristupa. Do 2017. godine prihod od mobilnog interneta premašiće USD 385 mlrd. i njegov udeo u ukupnom trošenju novca na usluge pristupa Internetu iznosiće 58%.
Tržišta u razvoju biće glavni faktor u povećanju broja korisnika internet usluga. Udeo Brazila, Kine Indije i Rusije u broju pretplatnika na uslugu širokopojasnog pristupa internetu biće 45%, dok će udeo ovih zemalja broju korisnika mobilnog interneta do kraja 2017. godine biti 50%.
O bazi podataka Outlook kompanije PwC, koja obuhvata informacije iz oblasti zabave i medija
Kompanija PwC stavila je na raspolaganje javnosti 14. bazu podataka Outlook, koja se ažurira jednom godišnje i u kojoj su sadržane informacije koje se odnose na sektor zabave i medija. Baza podataka Outlook je sveobuhvatna baza podataka koja sadrži rezultate globalne analize trošenja novca na robu široke potrošnje i oglašavanje. Budući da su u njoj sadržani istorijski i prognozirani uporedni podaci za 13 sektorskih segmenata u 50 zemalja, baza podataka Outook omogućava jednostavno poređenje stope rasta i visinu trošenja novca na robu široke potrošnje i oglašavanje u zemljama u regionu. Od ove godine baza podataka Outook sadrži i napomene koje su date pojedinačno po zemljama i svim segmentima.
Baza podataka Outook sadrži opsežne podatke o visini trošenja novca na robu široke potrošnje i oglašavanje, i to za 13 segmenata:
· TV pretplata i licence
· Oglašavanje na televiziji
· Pristup internetu
· Radio
· Oglašavanje na otvorenom prostoru
· Video igre
· Filmovi
· Novinsko-izdavačka delatnost
· Izdavačka delatnost i plasman časopisa i nedeljnika
· Poslovanje između dva ili više preduzeća
· Oglašavanje na internetu
· Časopisi i publikacije iz oblasti obrazovanja
· Muzika