Zato što cena najobičnijeg servisa, ukoliko potraje duže od sat vremena, može da košta i do 300 američkih dolara.
Ukoliko ostajete duže vremena u Kopenhagenu, svakako ćete hteti da se uključite u biciklistički saobraćaj (koji je veoma rasprostranjen, baš kao i u ostatku Skandinavije). Ali, budite veoma oprezni u izboru vašeg dvotočkaša, piše sajt Freakonomics. Naime, običaj je u zemljama gde je biciklizam raširen da se većinom nabavljaju polovni bicikli za gradsku vožnju. U Britaniji, primera radi, jedan polovnjak trobrzinac može da se nabavi za ispod 100 američkih dolara. Međutim, rabljeni bicikl sa sličnim performansama košta znatno više u Danskoj.
Razlog za čak triput veće razlike u ceni između Britanije, koja uopšte nije jeftina zemlja za život, i Danske treba tražiti u najvećim satnicama za radnike na svetu, pa među njima i za majstore za opravke bicikala. Upravo zato, servis bicikla koji pređe sat vremena opravke u Danskoj može da košta i do 300 američkih dolara, pa mnogi prodavci polovnjaka „ugrađuju“ poslednje servisiranje u cenu svog bicikla.