Čuveni danski proizvođač igračaka je u prvoj polovini godine zaradio 1,8 milijardi dolara i pretekao američki Hasbro.
Pre samo desetak godina Lego se borio da održi svoju profitabilnost, u svetu u kome se deca sve više okreću od „tradicionalnih igračaka“ prema svetu video igrica. Međutim, ova godina krunisaće najupsešniji period u istoriji kompanije, a najviše zahvaljujući velikoj potražnji za njenim proizvodima u Aziji. U prvih šest meseci 2013. Lego je ostavrio rast prodaje od 13% u odnosu na isti period prošle godine i zaradio 1,8 milijardi američkih dolara, čime je pretekao američki Hasbro i zauzeo drugo mesto na listi najuspešnijih proizvođača igračaka na svetu. Na prvom je američki gigant Matel.
Kompaniju Lego danas kontroliše najbogatiji Danac, Kjeld Kirk Kristijansen, ujedno i unuk osnivač ovog danskog nacionalnog simbola. Pojačana prodaja Lego kockica u ovom periodu postignuta je i zbog lansiranja nove grupe proizvoda Legenda Kime, koja podrazumeva slaganje raznih životinja od kockica. Prodaja na azsijkim tržištima doprinela je ostavrenom profitu od 550 miliona dolara i udelu od 8,8% na svetskom tržištu igračaka. Ovo je posebno dobro dostignuće, kada se uzme u obzir da zrela tržišta SAD, Evrope i Japana usled krize beleže lošije rezultate.