S obzirom da su rezultati trećeg fiskalnog kvartala najvećih kompanija uveliko objavljeni, može se sa sigurnošću zaključiti da su kretanja na kineskom tržištu uticala i na lošije pokazatelje američkih korporacija.
Prema podacima analitičara iz FactSet 52% američkih kompanija je prevazišlo (sopstvena) očekivanja za treći kvartal u fiskalnoj godini. Međutim, to nije izrazito uspešan rezultat, već ispodprosečan za protekle četiri godine. Ipak, uočava se jedan isti trend u poslovanju velikih kompanija iz SAD na tržištima izvan granica svoje zemlje: kineska privreda postala je veliki pokretač kako dobrih, tako i loših rezultata. U prethodnom periodu kineska ekonomija je usporila svoj rast, a to se ogledalo i na najveće strane ulagače.
Kompanije kao što su UPS, Cisco Systems, Microsoft, Coca-Cola, Avon Products, McDonald’s i Nike u svojim kvartalnim izveštajima podcrtavali su slabiju zaradu ili troškove u Kini, što je u dobroj meri uticalo i na celokupno lošiji međunarodni nastup u poslednja tri meseca. „Kao što svi znate, u Kini se dešava usporavanje ekonomije, a čitava zemlja beleži najsporiji rast BDP u poslednje 23 godine, što je prouzrokovalo jednu vrstu kreditne krize i smanjenje poverenja potrošača“, naglašava u kompanijskom izveštaju predsednik UO McDonald’s-a, Don Tompson.