Časopis Njuzvik, koji je pre godinu dana prešao na isključivo digitalno izdanje, odlučio je da vrati štampanu verziju koja će izlaziti jednom nedeljno samo za pretplatnike.
Očekuje se da će Njuzvik sa štampanjem započeti u januaru ili februaru 2014. i da će izdanje imati 64 strane. Ovaj časopis postoji od 1933. godine, a osnovao ga je bivši urednik Tajma. Ova štampana verzija biće finansijski zavisnija od pretplata nego od reklama, pa će i cena biti viša nego ranije. Ovakav „pretplatnički“ model više je nalik londonskom Ekonomistu nego Tajm magazinu. „Ddoživljavamo ga kao ekskluzivni proizvod za sofisticiranu klijentelu“, kažu u uredništvu Njuzvika.
Ovaj potez je zapravo suprotan modernim trendovima štampanih medija.Njujork magazin je pre dva dana objavio da će smanjiti učestalost izlaženja sa nedeljnog tempa na jednom u dve nedelje. I drugi nedeljnici su tokom godina revidirali frekvenciju izlaženja i smanjili tiraže, posebno zbog povećanja cene papira i transporta.
Njuzvik je u najbolja vremena 1991. godine imao 3,3 miliona čitalaca, ali se finansijski mučio godinama. Ovaj magazin je 8. oktobra 2012. objavio kako više neće objavljivati štampano izdanje, uštedevši time vlasnicima, IAC/InterActiveCorp, 40 miliona dolara godišnje. Novi onlajn magazin je nazvan Njuzvik Global. Najavljljeno je i širenje časopisa u međunarodnom okvirima, kao i plan da tokom prve godine štampana edicija ima 100.000 primeraka.