Home Posle 5 Oskari kao pokretači turizma

Oskari kao pokretači turizma

by bifadmin

Ogromna popularnost filmske trilogije „Gospodar prstenova“, nagrađena i gomilom osvojenih Oskara, proslavila je Novi Zeland kao turističku destinaciju. Da li je poslednjih godina bilo novih uspešnih „filmskih reklama“?

hobit

Piter Džekson je proslavio svoju domovinu prelepim kadrovima njenih pejzaža u „Gospodaru Prstenova“. Ostavivši i filmski set hobitskog sela neokrnjen za sobom dodatno je privukao nove turiste u posetu Novom Zelandu, koji se od premijere prvog dela ove filmske trilogije izdvojio kao jedna od novih top turističkih destinacija. Prošle godine je Turistička organizacija Novog Zelanda svoju kampanju imenovala „Dobrodošli u Srednju zemlju“ po ugledu na mitski svet iz „Gospodara“ i to je urtodilo plodom: tokom 2013. turističke posete Novom Zelandu skočile su za dodatnih 10%. Hobiton svaki dan poseti oko 2.000 gostiju.
U poslednje vreme slično je bilo i sa filmovima „Izgubljeni u prevodu“ (Tokio), „Noting Hil“ (London) i „Milioner iz blata“ (Mombaj). Ove godine među kandidatima za „filmski turizam“ izdvaja se, prema pisanju Total Film magazina, nekoliko naslova. Najveći favorit je film „Nebraska“ koji, iako je sniman crno-belom tehnikom, predstavlja prirodu ove pomalo skrajnute države SAD u lepom svetlu, a „Pre ponoći“, nominovan za najbolji scenario treći nastavak melodrame Ričarda Linklatera promoviše eksterijere grčkih ostrva.

Pročitajte i ovo...