Ranije su se događaji iz realnog života pretvarali u video igrice i druge internet sadržaje, međutim sa promenom ljudskih navika promenila se i ova praksa – sada polako virtuelni svet oživljava. Poslednji dokaz za ovo su Tens naočare za sunce koje poput Instagrama filtriraju slike, samo ne digitalne, nego one iz realnog života.
Kompanija koja stoji iza brenda Tens potiče iz Edinburga u kojem tokom prosečnog zimskog dana samo sat vremena sija sunce. Možda je ovo jedan od razloga za kreiranje naočara koje menjaju pogled na svet – počev od retro izgleda sa starih slika pa sve do jarkih tropskih boja.
Da gledanje kroz obojene naočare nije puko pomodarstvo govore i naučna istraživanja. Tako je na primer dokazano da boja lekova utiče na poverenje koje im pružaju njihovi konzumenti. Znamo da boje utiču na promene raspoloženja, ali Tens je dokazao i nešto više – da digitalne tehnologije mogu da utiču na naše ponašanje i kada smo “offline”. Izgleda da toliko vremena provodimo gledajući u monitore da ćemo uskoro stvarnost prilagođavati digitalnim trendovima.
Izvor: Kvarc