Vipu se do kraja marta 2014. godine pridružilo više od 2 miliona korisnika tako da je tržišno učešće kompanije dostiglo 21.5%.
Usled porasta broja smart telefona u Vip mreži, obim korišćenja internet saobraćaja od strane privatnih korisnika veći je za skoro 80% u odnosu na isti period prošle godine. Koristeći isto poređenje, prihodi kompanije po uporedivoj osnovi porasli su za 3% do sume od 5.7 milijardi dinara a dobit pre kamate, amortizacije i poreza (EBITDA) zabeležila je rast od 6% i iznosi 1.8 milijardi dinara.
„Do kraja 2014. posebno ćemo se fokusirati na mrežu, u smislu poboljšanja pokrivenosti i modernizacije tako da ćemo širom Srbije zameniti opremu uređajima najnovije generacije na više od 550 lokacija. Proširićemo, takođe, i Vipov 2G i 3G signal u manjim gradovima i duž glavnih saobraćajnica, gde ćemo postaviti više od 320 novih baznih stanica. Planiramo da do kraja ove godine uložimo 23 miliona evra u dalji razvoj mreže’’, rekao je Andreas Graf, Vip-ov direktor.
Inače, Vip mobile je najveći grinfild investitor u Srbiji, pošto je od novembra 2006. do kraja marta 2014. godine u poslovanje uložio više od 807 miliona evra, uključujući i iznos za kupovinu licence. Samo tokom prvog tromesečja, Vip je uložio više od 6 miliona evra najvećim delom u sopstvenu mrežu i korisničku podršku.